Gå til innhold

Er det noen som har deler til Clevo M560A (Sager 5320, ProStar 5622) ..eller andre lignende modeller.


Zamo

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Clevo M560A fra Pyton.no sent i 2005.

Pyton.no lovte meg oppfølging og nye deler i løpet av de neste årene. Jeg fikk ikke engang alle de delene jeg hadde betalt for, før de solgte seg til nye eiere som ikke var interessert i å fortsette med Clevo.

 

Jeg prøvde så å få noen deler gjennom shg.no, de svarte etter to måneder, og dessverre på ett tidspunkt da jeg ikke hadde noe økonomisk overskudd.

Nå som jeg føler jeg kan ta meg råd til å oppgradere, så er shg.no så og si borte vekk. ..!

 

Det kan virke som om det ikke finnes noen Norske forhandlere på Clevo, som ikke går via Data Team i Danmark.

Jeg har fått positive tilbud på noe av det jeg trenger fra norske forhandlere, som da forteller at de kan skaffe ... fra Danmark. (..og dette blir dyrt pga. norsk toll og avgifts hel.... som kommer på toppen av de tilsvarende avgiftene som Danskene betalte da varene kom til Danmark).

 

Jeg har ikke noe imot Dansker, men er det ikke noen i Norge som sitter med brukte ting, rester eller gammelt delelager til Clevo maskiner fra de siste 2-3 årene?

 

Jeg trenger/ønsker:

- SATA-kobling til hovedkort. (Sort kontakt som er skrudd fast for tilkobling av SATA 2.5" disker).

- NORSK tastatur. (Ikke Dansk for søren ;) ).

- Blåtann-modul. (Intern).

- Mini-PCI TV-Tuner med støtte for funksjoner som gjør at pc-en kan brukes som mp3/DVD-spiller når den er avslått.

 

Jeg er også delvis på jakt etter en Pentium Mobile prosessor på minimum 2 GHz og én "Kingston ValueRAM DDR2 1024MB SO-DIMM". (Har en tilsvarende Ram brikke i den andre slotten og vil helst ha to like).

 

 

Får ikke håpe jeg virker sur og grinete, men jeg tror jeg hadde likt å kombinere en sint og sulten pitbull med ballene til han som var sjef hos Pyton sommeren 2005. He, he.. :p

 

 

 

 

PS: Jeg er ikke interessert i informasjon om lignende eller tilsvarende USB, FireWire, PCMCIA.. alternativer og deler som ikke er integrert. Dette har jeg ikke noen problemer med å skaffe selv.

Jeg er heller ikke interessert i andre deler fra andre maskiner som kanskje muligens kunne passe, med mindre dette kommer gratis og risikofritt til min adresse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...