Gå til innhold

Har du klistermerkene?


Anbefalte innlegg

Hei!

Poden begynner å få full sin klistermerkealbum -Toppfotballkort08. Siden det ikke er mulig å sende inn direkte til N3sport for å bytte kortene lurer jeg på - Noen der ute som samler på klistermerkene og vil bytte?7-åringen her har ca 80 stk som kan byttes. Han mangler ca 70.. håper å høre fra deg som samler

[email protected]

 

mvh

far som ikke gidder å bruke penger på noe han har fra før..

Endret av ErlendKristoffer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Hei!

Poden begynner å få full sin klistermerkealbum -Toppfotballkort08. Siden det ikke er mulig å sende inn direkte til N3sport for å bytte kortene lurer jeg på - Noen der ute som samler på klistermerkene og vil bytte?7-åringen her har ca 80 stk som kan byttes. Han mangler ca 70.. håper å høre fra deg som samler

[email protected]

 

mvh

far som ikke gidder å bruke penger på noe han har fra før..

 

Hei.

 

Jeg har 53 kort jeg kan tenke meg å bytte. Kan du ikke sende meg en liste på mail over hva du trenger? Og en liste over hva du har å bytte bort?

 

Hilsen Bjørn Andreas

Mailadresse: [email protected]

Lenke til kommentar
Hei!

Poden begynner å få full sin klistermerkealbum -Toppfotballkort08. Siden det ikke er mulig å sende inn direkte til N3sport for å bytte kortene lurer jeg på - Noen der ute som samler på klistermerkene og vil bytte?7-åringen her har ca 80 stk som kan byttes. Han mangler ca 70.. håper å høre fra deg som samler

[email protected]

 

mvh

far som ikke gidder å bruke penger på noe han har fra før..

 

Hei.

 

Jeg har 53 kort jeg kan tenke meg å bytte. Kan du ikke sende meg en liste på mail over hva du trenger? Og en liste over hva du har å bytte bort?

 

Hilsen Bjørn Andreas

Mailadresse: [email protected]

 

 

 

Jeg kan bytte følgende kort:

Stabæk: 5,11,17,21,26

Brann: 11,17,22,77

Afk: 3,7,18,21,24

RBK: 4,17,22,23,26

Bodø glimt: 4,18,20

Ffk: 2,10,14,27

Hamkam: 2,8,15,24

Lsk: 11,14,25

Ålesund: 4,5,20,42

Lyn: 1,23,26

Sif: 6,15,18,25

VIF: 6,7,23

Viking FK: 10,22

TIL: 12,18,25,27

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...