Gå til innhold

Produkter vises med pris uten MVA


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Heisann.

 

Hmm, dette høres rart ut. Har du en lenke jeg kan gå etter?

 

Alle priser skal være inkl. MVA, ja. Jeg tok noen stikkprøver nå og fant ikke noe galt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

merkelig, når jeg nå sjekket var alt normalt. da jeg først så det leste jeg i "ukens tilbud" tråden og fant at en shop hadde wd my poassport veldig billig. jeg sjekket prisguiden, og så at billigste på 250GB verjsonen var amentio på 577 kr. herregud tenkte jeg, har d e gått ned så mye i pris?? Så jeg klikket og da så jeg at det var uten mva som var 577,-. Nå er derimot pixmania billigst og den riktige prisen vises i guiden (721).

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...bc:36116%3br:pg

 

Kan jeg ha vært inni en bedriftsutgave av prisguiden elns? Gikk inn via prisguide.hardware.no som vanlig så burde ikke være det, men gudene vet

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Da var det sikkert bare en liten feil fra Amentio sin side som ble rettet opp under prisoppdateringen i natt. Slikt skjer av og til og rettes opp innen et døgn. ;)

 

Var det sånn på flere produkter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

sjekket andre harddiskstørrelser av samme type, og var slik på dem også. det var også slik med andre butikker, ikke bare amention, synes det var så fryktelig merkelig så jeg sjekket ganske mange.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...