Gå til innhold

Kjøpe Sony Ericsson K660i eller C702?


Anbefalte innlegg

Har sett en del på telefoner i det siste og har kommet frem til følgende kandidater:

SE K660i

SE C702

 

Prisen blir ca kr 400,- ekstra for SE C702. For min del er god batterikapasitet og mulighet for surfing på nett det aller viktigste. Selvfølgelig er et kamera praktisk å ha. Heller veldig mot SE K660i og liker den veldig godt, men er det lurt å legge i de 400 ekstra i C702 for det den tilbyr i tillegg? Ser at den får skryt mange plasser, mens folk som har brukt sier den er full av feil (uferdig produkt). K660i får jo masse skryt overalt og god batterikapasitet. C702 har jo samme batteri så skulle vel ikke være så mye dårligere selv om den har flere funksjoner og større skjerm. Håper noen kan gi meg kjøpstips slik at jeg kan ta en avgjørelse :)

Endret av Hovis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om batteri er viktig for deg så ikke kjøp c702i. Jeg har ikke prøvd K660i, men c702i har veldig dårlig batteri, må lade annenhver dag med moderat bruk. Min gamle K610i med samme bruk måtte jeg lade hver 4 dag.

Oki, takker for svar. Det var dumt, C702 hadde passet meg bra. Tror nok jeg går for K660i da ja, ser flere som ikke er fornøyd med C702 her på forumet. Venter på at Netcom kan få lagt ut K660i i nettbutikken i fargen sølv/sort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...