KeyanZa Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hey sitter å lurer på å kjøpe meg ny bærbar pc til spilling, lei av å sitte på den stasjonere maskina, pluss jeg reiser en del så blir lite spilling når jeg bor vekke. tenkte litt å kjøpe fra dell, men er ikke sikker. hva trenger jeg i en bærbar pc til å kjøre dem beste spilla no til dags? noen tips hva jeg skal gå for? er ganske grønn på dette området...
Khogn Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Uttrykket "Bærbar PC til spill" skurrer litt hos meg. Skal du ha en PC til spill bør du helst kjøpe en desktop.
Richard_S Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Acer 5930G hva med den? Hvis pris ikke er noen hindring er det imidlertid dell XPS som gjelder føler jeg, men det er bare min mening da.. Endret 14. juli 2008 av Richard_S
henky Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 om du gaar til denne siden tror jeg du finner noe om du evt blar noe sider. har vaert en diskusjon om baerbare pcer til bla. spilling.
FKL982 Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jeg mener at eneste laptoper som duger til spill, er Dell XPS og Asus. De er best. HP og Acer også har noen modeller som går greit. Men da, i mitt tilfelle iallefall, Acer sine programmer kommer i konflikt med nesten alle spill, vil jeg styre unna denne..
henky Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 har selv bestilt en Dell XPS, tror jeg blir storfornoeyd. det eneste du boer vaere litt obs paa er at det er ganske lang leveringstid paa dem for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå