loka Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hei, jeg har bestemt meg for å kjøpe en ny PC og har tenkt til å bygge den selv, jeg har ikke så mye erfaring med å bygge PC selv så derfor trenger jeg litt hjelp fra dere her på forumet. Hva skal maskinen brukes til? Den skal brukes til Gaming og litt multitasking. Prisantydning Mellom 10-12k Skal maskinen overklokkes Har ikke noen planer om det. Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? Intel - (kom gjerne med forslag) Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc Jeg trenger ikke tastatur, mus, musematte, høytalere eller OS. Her er delene som jeg har satt opp selv, gi gjerne kommentarer og forslag på annet oppsettet. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=77651 P.S. vil dette oppsettet fungere sammen, også i crossfire? Har tenkt til å kjøre crossfire etterhvert. Noe jeg burde tenke på osv. da? Er det noe vits i å kjøpe 8GB RAM? (Skal bruke Vista Premium) Kom gjerne med forslag til kabinett også, har sett litt rundt på forumet og i prisguiden men... helst ett Midtower med god kjøling og lite støy. Også har jeg sett på 2 skjermer.. hvem ville du/dere valgt? Samsung SyncMaster 245B eller Samsung SyncMaster 2493HM eller kanskje noen andre? Trenger jeg noe ekstra kjøling? CPU vifte? Håper på gode svar. Endret 14. juli 2008 av loka
Zandreu Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Får jeg foreslå TheRedneckMachine? Har satt med en 22" skjerm, og mye annet utstyr. Endret 14. juli 2008 av Redneck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå