Gå til innhold

Svart puma vest, hva passer til denne?


Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en puma vest men vet ikke helt hva jeg skal bruke under den.. Har prøvd ut litt av det jeg har liggende, men fant ikke noe som jeg mener "matchet". Noen her som kan gi meg noen tips på hva jeg kan ha under. Farger som passer, farger jeg bør unngå osv. langermet eller t-skjorte?

 

 

 

 

dsc00070yw4.th.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men en skjorte som matcher vesten i fargene og kanskje bryter litt med mønsteret ville vært kult.

Hva man mener passer til fargene er jo smak og behag.. Det må man rett og slett se litt ann selv..

 

Kanskje en idè å skrive hva som er "tøft" da, er jo det trådstarter spør om

Ja, men det er også smak og behag. Noen liker morra, andre liker dattera og sikkert noen som liker broren også..

 

Men for å svare på det trådstarter spør om..;

 

En skjorte som tar igjen den lyseblåe fargen tror jeg kunne blitt kult..

Lenke til kommentar

Har jeg da heller ikke sagt. Det er jo nettopp det jeg mener.. Mye er smak og behag. Klart, noen absolutter finnes det.. =)

 

Men, hva vet jeg.. Jeg sitter her med grønne sokker med blå hodeskaller på, gul undis, lyseblå bukse, bruk trøye og rød jakke.. xD Tror jeg var fargeblind når jeg kledde på meg i dag :!:

Lenke til kommentar

Mye er så klart smak og behag, men jeg forsto det slik at han spurte om en anbefaling til hva som kan passe under den vesten, og det er ganske opplagt at en knæsj rød piquè med rosa striper ikke passer under den. :) Selv er jeg ingen stor tilhenger av vest generelt, langt mindre den Puma-vesten på bildet. Hvitt er vel en nøytral farge som ikke hadde gjort den verre på noen måte.

Lenke til kommentar
Men en skjorte som matcher vesten i fargene og kanskje bryter litt med mønsteret ville vært kult.

 

Bryter med mønstert? Jeg håper jeg tolket deg feil her, fordi å putte flere mønstre på den vesten der blir vel litt meste laget?

 

Angående piquè, så tror jeg nok det kan passe. Slike vester passer de fleste ting som har krage, etter min mening vert fall. En hvit picuè kunne nok gått greit, jeg tror heller ikke en creme farget en hadde vært så ille heller. Andre farger som jeg mener kunne gått til den der er vel lyseblått og lysegrønnt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...