Gå til innhold

World of warcraft live botting -.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tjent over 30k gull siden S4 release. Det har jeg tjent på AH. Jeg har brukt fint lite tid på dette. Legge ut, ta ut gull fra postkassa. Bottere er mindre smarte latpeiser. EOD. Klarer du ikke tjene gull uten å bruke et program til å ordne det for deg tviler jeg nesten på evnen din til å stå opp av senga uten hjelp.

Lenke til kommentar
Har tjent over 30k gull siden S4 release. Det har jeg tjent på AH. Jeg har brukt fint lite tid på dette. Legge ut, ta ut gull fra postkassa. Bottere er mindre smarte latpeiser. EOD. Klarer du ikke tjene gull uten å bruke et program til å ordne det for deg tviler jeg nesten på evnen din til å stå opp av senga uten hjelp.

Jaja, ærlig talt, hadde jeg bottet selv hadde det vært for å kunne dra inn litt ekstra gull den tiden jeg ikke har mulighet til å spille. Alle vet at man tjener mer gold/hour ved manuell spilling, uansett hvilken måte du gjør det på.

Lenke til kommentar

Blizzard vant forresten saken mot Glider.

 

Regner med at han som har laget programmet kommer til å bli krevd for $11-12 mill. Minst.

 

Det som er kjipt er at denne saken skaper en presedens som kommer til å gjelde et veldig grått område av copyrightloven. Derfor er det ikke umulig at dette kan bli misbrukt i framtiden, i andre saker.

 

Men, jeg forstår godt at Blizzard gjør det de kan for å beskytte seg mot botting og annen cheating. Det er strengt tatt ikke de som må ta skylden, det er Glider.

 

 

Kilde: http://yro.slashdot.org/article.pl?sid=08/07/14/2313247

 

Blizzards Motion for Summary Judgment: http://terranova.blogs.com/BlizzardMSJ.pdf

Lenke til kommentar
Dont worry Glider fans this battle didn't go well, but we are far from throwing in the towel and even if we had won this stage we expected Blizzard to appeal to the 9th circuit anyways...so grab some popcorn and we will try to continue to entertain you.

 

Trust me, glider er IKKE finished. Saken ankes, og det amerikanske rettssystemet fungerer en del annerledes enn det europeiske vi er vant til.

Det eneste som har skjedd er at den nåverende dommeren i saken har sagt seg enig i at å kopiere wow inne på RAM er å bryte copyright.

Endret av pronoob
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å spille et spill hvor du bruker programmer som glider?

 

Takler du ikke at MMOs krever tid, så slutt. Ikke kom med dumme kommentarer om at du jobber, eller har andre ting å gjøre.. da har du rett og slett ikke noe i et MMO å gjøre. Skaff deg et singelplayer spill med flermodus om du vil spille med venner.

Lenke til kommentar

Når Blizzard velger hvor mye man må grinde for å oppnå noe, så avgjør de dette utfra hvor mange som klarer å oppnå dette iløpet av en viss tid.

 

Det blir åpenbart at bottere er med på å pushe grensene med tanke på innsats/belønningsforholdet. Altså at man må grinde MER fordi botting gjør det for lett å oppnå rewards som er ment å ta lengre tid.

 

Det er ganske ironisk at bottere som selv liker å beskrive seg selv som noen slags frihetskjemper, og Blizzard som den slemme spillutvikleren. I virkeligheten er det dem som til stor del gjør at droprates og andre farmrelaterte rewards blir vanskeligere å oppnå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...