Gå til innhold

Billig anlegg til tv og ps3


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg panasonic 42" px80 imorra og trenger et anlegg som passer til denne og ps3'en min. Jeg kan absolutt ingenting om lyd så setter stor pris på tips her. Har lyst å bruke 2-3000 ca, ikke noe mer hvertfall. Får man med alt av ledninger osv eller må man kjøpe det utenom? Jeg er grønn så kom med tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg panasonic 42" px80 imorra og trenger et anlegg som passer til denne og ps3'en min. Jeg kan absolutt ingenting om lyd så setter stor pris på tips her. Har lyst å bruke 2-3000 ca, ikke noe mer hvertfall. Får man med alt av ledninger osv eller må man kjøpe det utenom? Jeg er grønn så kom med tips :)

 

 

Hei,

 

Skal kjøpe akkurat samme TV og tenkte på å kjøpe ett 5.1 anlegg til 2-3000 max..

 

Morsomt, så slapp eg skrive innlegget selv..

 

Er du fornøyd med tv? Ser PS3 bra ut på det?

Lenke til kommentar

Har ikke fått tv'n ennå, men den dukker vel opp på døra før helga håper jeg :)

 

Hadde et lite anlegg tidligere som jeg betalte 1500 spenn for. Det var logitech 4 høyttalere som var koblet til en sub. Det var helt ok lyd for min del, og har fått masse naboklager selv om det bare var noe billige greier. Altså jeg er ikke kravstor.

 

Hva med dette feks http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348844 ? Kanskje litt i dyreste laget for meg men hehe :p

Lenke til kommentar

Selv er jeg en såkalt "noob" med dette med lyd og greier :p

Men for ikke så lenge siden så kjøpte jeg meg dette surround anlegget og er storfornøyd!

 

Anlegget:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303911

 

Å skru opp dette anlegget skikkelig og spille Battlefield eller å se på en film for eks er virkelig en drøm.

Er virkelig artig å kjenne det riste i gulvet når en tanks ved siden av deg fyrer av eller når et helikopter kommer

flyende rett over deg :)

 

Jeg anbefaler det anlegget sterkt og har ikke lest noe negativt om det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...