Gå til innhold

Ny Gaming PC - har oppsett Noe som burde forandres?


Anbefalte innlegg

Ja.. satte akkurat sammen en liste til ny data.. skal brukes til gaming, CoD, CSs og murlig crysis... Har ikke stort greie på alt jeg har lagt der, tatt litt fra anbefalinger o.l. Er det noe som bør forandres?? prisen burde helst ikke gå så mye mer opp i pris...

 

MVH meg... (hvem ellers?)

Endret av wuvahef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

37GB Harddisk til 719,-???

 

Den kan du i allefall dumpe...

 

Se her f.eks.:

https://prisguiden.no/product.php?productId=80179

 

500GB (over 10 ganger så stor) og den er rimeligere...

 

Du kan også skifte ut skjermen til en 226BW. Den har jeg selv og kan anbefales på det varmeste...også til spill. Ikke noe etterslep på den.

 

Der har du to forbedringer som ikke koster deg ett øre... faktisk gjør det litt billigere :yes:

Endret av Griffin
Lenke til kommentar
Ja, men den lille harddisken spinner fortere, og dette er alfa omega (hvertfall nesten) når man spiller tunge spill

Tull... hvem har fortalt deg det?

Du har litt raskere lastetid kanskje, men det er definitivt ikke verd det...

Selv kjører jeg spill som Battlefield 2142, CoD4, Crysis uten problemer med mine 7200rpm disker... På crysis så sliter jeg pga. skjermkortet. Dvs. det gikk greit helt til siste banen der det var litt for mye som skjedde på en gang.

 

Du snakker CoD...regner da med CoD4...og CS...og kanskje Crysis.

Da har du definitivt ingenting å tjene på det der.

Lenke til kommentar
Ja, men den lille harddisken spinner fortere, og dette er alfa omega (hvertfall nesten) når man spiller tunge spill

Tull... hvem har fortalt deg det?

Du har litt raskere lastetid kanskje, men det er definitivt ikke verd det...

Selv kjører jeg spill som Battlefield 2142, CoD4, Crysis uten problemer med mine 7200rpm disker... På crysis så sliter jeg pga. skjermkortet. Dvs. det gikk greit helt til siste banen der det var litt for mye som skjedde på en gang.

 

Du snakker CoD...regner da med CoD4...og CS...og kanskje Crysis.

Da har du definitivt ingenting å tjene på det der.

 

Greit, kan være enig der. Men uansett burde han ha en 10000 rpm disk til operativsystemet, så kan han ha en 7200 rpm mye større disk til alt anna.

 

Var en ting til: ikke kjøp trådløs mus til spilling. Det blir mye bedre med en kablet en

Lenke til kommentar
Greit, kan være enig der. Men uansett burde han ha en 10000 rpm disk til operativsystemet, så kan han ha en 7200 rpm mye større disk til alt anna.

 

Var en ting til: ikke kjøp trådløs mus til spilling. Det blir mye bedre med en kablet en

Men da bør han ha en i tillegg... Skal han ha en pga. budsjett, så ta 7200 som rekker til alt. 10000rpm er "luksus", selv på operativsystemet.

 

Enig med trådløs mus...

Lenke til kommentar

Du kan jo vurdere skjermkortet jeg har til salgs. Det er et kort som er mye bedre til spilling. Det er også lagt vekt på det kortet at det skal være veldig stille og bruke lite strøm.

 

Er du redd for mangel på usb, koster jo ikke et pci-usb-kort så mye...

Endret av olsen_st
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...