Gå til innhold

På letern etter et underholdende bilspill ala gran turismo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå som jeg sitter hjemme og er syk og jævelig, tenkte jeg at et avslappende bilspill kunne være tingen.

Spillte mye gran turismo på Playstaion før, og digga spillene max. Elsker at man kan kjøpe deler som gjør bilen mye bedre, utallige race, osv

Har prøvd å finne no liknende bilspill til pc, men har ikke lykkes utenom need for speed serien, som jeg personelig synes er drita dårlig.

Noen som har tips? :)

Mvh

Endret av Freak627
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Project Torque kan være noe for deg

utvikler sin hjemmeside http://www.invictus.hu/pt/screenshots.html med bilder

PS: de har og lagt et meget bra rallyspill som må prøvest

Cross Racing Championship - 2005 & Extreme

på ps2 er Enthusia Professional Racing ganske likt gran turismo http://www.gamespot.com/ps2/driving/enthus...cing/index.html

2 andre pc spill som er artige, er Midnight Club II og juiced

Endret av mago
Skrevet (endret)

Nei, desverre finnes det få nye spill i segmentet mellom arcade racere og racing simulatorer til PC. Er rart med det egentlig. Ville kanskje prøvd meg på Test Drive Unlimited. Er kanskje litt i overkant urealistiske kjøreegenskaper i spillet, men ellers er spillet ganske ok. Har personlig kun spilt Xbox 360-utgaven, men regner med at PC-utgaven er noenlunde lik. Får tilgang til hele Hawaii (Kanskje en noe mindre og mer kutta utgave, er ikke helt sikker her). Tar omtrent 50 minutter å kjøre rundt hele øya med en Ferrari Enzo. Så øya er mer enn stor nok hvertfall. Mange biler å velge mellom er det også. Man får riktignok desverre få valgmuligheter når det kommer til mekking på bilene. Her er det tre trinn man kan oppgradere bilen på, men noe annet er ikke mulig.

Edit: man får også tilgang til noen motorsykler, men kjørefølelsen på disse er så dårlig at det er til å spy av. ^^

Endret av Snorre
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet (endret)

Vet ikke helt, kanskje Test Drive Unlimited? Er jo ganske fin avansert spilling, da man kan gjøre en god del ting som i virkeligheten.

Ratt og pedaler, f.eks Logitech G25 anbefales også for full nytteverdi.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Trist, men men

Driver å laster ned patcher til Project Torque nå, virker ganske lovende, og at det er MMO er jo et fint + for min del. :)

takk for alle innspill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...