Ganjapiken Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 (endret) . Endret 10. desember 2008 av Ganjapiken
conolo Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Ingen erfaring med det, men om du står på andreplass på andrevalget så kommer du nok inn på det om du ikke kommer inn på førstevalget. Om du kommer inn på førstevalget avhenger jo av hvor mange som takker nei etc og det er vanskelig å spekulere i!
marlboro! Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Hørt om to som kom inn når de var nr. 14 eller noe.
Zic0 Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Da jeg skulle starte i VG1 så ble ble jeg nr 50 på ventelista. Etter 2. inntaktet var jeg nummer 25 og etter tredje inntaket var jeg rundt 20 et sted. Kommer jo helt an på hvor mange studieplasser det er og hvor stor skole det er, men jeg vil tro du har en rimelig god sjangs EDIT: Det var studiespesialisering det var snakk om. Den helt ordinære though Endret 14. juli 2008 av Zic0
radalf Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jeg er nå i venteliste, men får jeg ikke vite om jeg rykker opp før 2. inntaket? Eller får jeg vite at jeg har kommet inn med en gang noen gir fra seg plassen sin?
zlazi Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 jeg kom rett inn etter første inntak. men jeg tror hvis amn ligger på nr 5-15 på venteliste, så er man sannsynligvis inn på neste. ikke noe å bekymre seg over.
radalf Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Ligger som nr. 1 i kø til førstevalget, men køen har ikke rørt seg på en uke :S
zlazi Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 den vil ikke røre seg heller. den vil forandre seg på 2 intaket.
Sangesland Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 (endret) jeg lå som nr 1 i køen på et fag jeg søkte meg inn på UiA for 2-3 år siden. kom ikke inn selv om 3-4 stk takka nei til faget. ble fortalt at dem tar inn et visst antall for mange, så det er flere enn 1 person som må takke nei for at du skal komme inn. edit: men sant skal sies, jeg kom inn på linja. men bare pga jeg var sta og bevisst maste mye på skolen og lærerne Endret 15. juli 2008 av Sangesland
Curiousss Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Når blir egentlig den køen oppdatert? Får man beskjed på sms/e-post hvis du ryker fremover i køen? Eller må jeg sjekke vigo jevnlig? Ligger på nr.4. Når skjer 2. og 3. inntaket? Dato? Takk 8D
Ganjapiken Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Skrevet 24. juli 2008 (endret) . Endret 10. desember 2008 av Ganjapiken
Curiousss Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 vilbli.no Hordaland Viktige datoer Onsdag 11. juli – Utsending av svar etter 1. inntaksomgang Alle som har søkt ordinært inntak og minoritetsspråkleg inntak får skriftleg melding om inntaksresultatet. Tysdag 24. juli – Svarfrist 1. inntaksomgang Manglande svar blir rekna som Nei-svar og du mister tildelt plass og/eller blir stroken av ventelista. Fredag 3. august – Utsending av svar etter 2. inntaksomgang Ved 2. inntaksomgang blir det sendt melding om plass til to søkjargrupper: * dei som ikkje fekk plass ved 1. inntaksomgang, men som no får tildelt plass * dei som får tilbod om plass ved høgare prioritert skole-/kursønske enn ved 1. inntaksomgang. Det vil og bli sendt ut melding om endringar på ventelista til alle som er på venteliste etter 1. inntaksomgang, men som ikkje får tilbod om plass. Fredag 10. august – Svarfrist 2. inntaksomgang Manglande svar blir rekna som Nei-svar og du mister tildelt plass og/eller blir stroken av ventelista. Onsdag 15. august – Utsending av svar etter 3. inntaksomgang Ved 3. inntaksomgang blir det også sendt melding om plass til to grupper: * dei som tidlegare ikkje har fått tilbod om plass * dei som har fått plass ved høgare prioritert skole-/kursønske enn ved tidlegare inntaksomgangar. Etter 3. inntaksomgang vil du som hovudregel berre stå på venteliste til høgare prioritert kursønske, ikkje til ny skole på same kurs. _____________ Ganjapiken: du kan jo ta og spørre noen som har kommet inn vet om det er noen som har tenkt å takke nei. Ellers tror jeg at det er mulighet for deg å komme inn. 1.plass jo! Flaks eller uflaks. 8)
Schneiderlin Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Jeg var på Ventelisteplass 14 å er nå nr 2 på førstevalget. Har jeg stor sjans for å komme inn da eller?
Ganjapiken Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 (endret) . Endret 10. desember 2008 av Ganjapiken
zlazi Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 3 inntak skjer etter at skolen har begynt. jeg tror 3 inntak er for de som vil skifte skole, hvis de ikke liker det. det er noe i den dur.
radalf Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Hva faen er det her? Hadde 2 som ventenr. før andre inntaket, nå er jeg 3!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå