Gå til innhold

noen steder til har begynt å selge 128mb memory stick duo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! Hele 128 MB!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hmm... når jeg tenker meg om så er jo ikke det en dritt sammenlignet med CF/SD/MMC/FBI......

Dette kommer fra hjertet, forbanna idiot!

Slutt med de meingsløse kommentarene din, vi andre her orker ikke mer. Du skal ut fra HWN!

Lenke til kommentar

Dette kommer fra hjertet, forbanna idiot!

Slutt med de meingsløse kommentarene din, vi andre her orker ikke mer. Du skal ut fra HWN!

Enig. Alt for mange hjerneløse skrullinger som ødelegger forumet her. Om man stiller et spørsmål får man som regel en ti-femten smilies eller annet svada før en poster et skikkelig svar.

 

Utover dette har jeg ingenting fornuftig å bidra med i diskusjonen.

Lenke til kommentar
magic gate memory stick skal virke med p800(vis det ikke virker så er det vel bare å bytte varen å få igjen pengene/få 128mb duo når de får inn det)

 

en magic gate memory stick vil jo komme til å stikke langt ut av telefonen! det kommer jo til å bli litt upraktisk :roll:

Lenke til kommentar
jeg har nå fått varen fra amraam.no på ordrebekreftelsen og utenpå pakken står det memory stick duo ,men inni er det en normal memorystick. hva gjør jeg, hvordan går jeg fram sender en mail? hva om de er så usæriøse at de ikke svarer?

Anbefaler at du ringer dem og forklarer saklig hva som er galt. De vil ordne opp med en gang, men dersom du begynner og skrike og bære deg kan det hende det tar litt lengre tid før dem retter opp feilen :wink:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som har funnet 128MB DUO i Norge? Tenker selv og bestille fra www.p800er.com - de sender ting som "gave", så en slipper toll og tull.. men de koster jo $119usd der.. har også sett webshops som har de til ca. $70-80usd, men er ikke sikker på om de sender som gave eller ikke.. orker ikke 24% mva + toll og dritt på en liten memory stick...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...