refugee Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 (endret) Steam er blitt "slow" som sagt, når jeg trykker på steam merket nede i hjørnet så liksom kommer steam sakte frem på skjermen, og når jeg legger det ned igjen så "fader" det sakte bort igjen. Det samme skjer når jeg starter opp f.eks. counter strike. Folka går i slowmotion og alt skjer liksom i saktefilm. Dette har jeg prøvd på mange forksjellige servere, også egne. Eksempel på hvor sakte det er: når jeg lader med et våpen så går det så mye saktere enn før. Virker som jeg sitter og ser en saktefilm. Funket foresten perfekt før! :S Jeg har prøvd å restarte maskinen mange ganger, har reinstallert både counter strike og steam. Med andre ord har jeg prøvd alt jeg kan komme på, har ikke peiling på hva som har skjedd, aldri sett noe lignende. Har noen hatt dette problemet før? Eller vet noen i det hele tatt om noe man kan gjøre med dette problemet? PC'en min består av: - ASUS P5W DH Deluxe - NVIDIA GeForce 8800 GTS - Intel Core 2 Duo - 2x(6600 @ 2.40GHz) - 2GB RAM Endret 17. april 2009 av refugee
Alliha Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 når du reinstallerte, er du sikker på at alle filene blei sletta? har du liknande problemer med "fading" på andre program?
refugee Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 (endret) når du reinstallerte, er du sikker på at alle filene blei sletta? har du liknande problemer med "fading" på andre program? Ja, sikker på at alle filene ble slettet, og nei, det er ikke slik på andre program :S Jeg sjekket netopp "Steam - System Information" og der står det: Processor Information: Vendor: GenuineIntel Speed: 5846 Mhz 2 logical processors 2 physical processors HyperThreading: Unsupported FCMOV: Supported SSE2: Supported Kan det ha noe med "HyperThreading: Unsupported" å gjøre? I tilfelle, hvordan kan jeg fikse det? Endret 13. juli 2008 av refugee
refugee Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Skrevet 20. juli 2008 (endret) har formatert.. viste seg at det løste problemet Endret 21. juli 2008 av refugee
DiXi91 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 virker som om skjermdrivern din er utdatert eller ikke installert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå