Gå til innhold

Buss i London, ny versjon


Anbefalte innlegg

Fant dette litt spesielle skiltet i London som jeg hadde tent å bruke i en liten fotomontasje fra Londonturen da det samtidig om en buss kjørende forbi. Syns bildet ble litt "morsomt" med kombinasjonen av buss og skilt. For ett snapshot å regne kanskje..

 

Ny croppa versjon

Endret av BorgSol1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror den opprinnelige versjonen fungerer best, men et lite råd skal du få. Ikke jobb med etterarbeide når du er skikkelig trøtt. Ikke legg resultatet ut til vurdering i alle fall. Skikkelig arbeid gjøres kun i våken tilstand, ikke i halvveis søvn. Det er dog ikke nødvendigvis det beste resultatet man får når man er skikkelig våken, men det kommer jo ann på andre faktorer enn hvor våken man er. Slik som i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Artig ide dette. Synes det ble litt "anstrengende" å se på det da treet heller den ene veien og bussen/fasadene den andre, men en morsom situasjonsbeskrivelse er det.

Takker for kommentar, hvorfor "alt" heller den ene eller andre veien er jeg ikke sikker på, bortsett fra treet da :)

 

Det er et artig bilde, der det litt annerledes perspektivet gjør sitt for å understreke det litt snurrige med Storbritannia. De er skrudd sammen på en litt annerledes måte, og slik er også det meste de lager. Inklusive veier og hus skal vi tro dette bildet ;)

 

Takker for kommentar, litt enig i kommentaren ang. britene, men hyggelige folk var de iallefall :)

Lenke til kommentar
Morsomt bilde som forøvrig godt kunne vært planlagt, men du var vel heldig med timingen :-)

 

Takker for kommentar! :) bilde av selve skiltet var planlagt, hadde faktisk ikke tenkt tanken på å vente på at en buss skulle passere da det plutselig dukket opp en :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...