Eriqo Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Fikk nye truser idag! JEssda!! Ny ringtetone til mobilen også!!
Blårens Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 FAEN.... Glemmte å kjøpe boxere i dag Sur boxer i morgen da
srbz Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Jeg ble kastet ut av befalsopptak i går. Etter 3 uker med dritt sitter jeg igjen med 5 ekstra boxere, et par bedritne joggesko, en halvslitt drikkeflaske, en dagslønn på 130 kr som jeg ville hatt uansett, samt en ukes tidligere dimmisjonsdato, igjen på bekostning av at jeg uansett ville hatt perm 2 av de 3 ukene jeg var der. Klart jeg er litt bitter, men boxerne er kjekke å ha.
Blårens Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Nei folkens kanskje vi skal legge oss... 4 av 4 inlegg er totalt idiotiske :X
Eriqo Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Slet idag... En ny truse, fikk en kraftig truse-strekk av bestemor som stakk av gårde som et lyn på rulatoren! INSANE!!!!
Firkantbar Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 GRATULERER MED NYE TRUSER! Synd med bestemoren din forresten! Fikk du noen strekkmerker? Plager i underlivet? Ekstreme smerter? Jeg synes også forøvrig at du skal lage en truseblogg om hva som skjer i og omkring underlivet ditt!
Eriqo Skrevet 25. august 2008 Forfatter Skrevet 25. august 2008 GRATULERER MED NYE TRUSER! Synd med bestemoren din forresten! Fikk du noen strekkmerker? Plager i underlivet? Ekstreme smerter? Jeg synes også forøvrig at du skal lage en truseblogg om hva som skjer i og omkring underlivet ditt! Jeg vurderer det.. Begynte med noen bilder igår, men så fant far dem og lurte på hva i helvete jeg drev med. "Tar blogg-bilder" sa jeg.. -" av UNDERLIVET DITT??? :O" Svarte han sjokkert..
Firkantbar Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Dette høres ut som en flott start på bloggen din! Historien om faren din som fant dine bilder av trusene dine! Dette er en blogg jeg faktisk kunne tenke meg å lese! Hvem bryr seg vel om hva en random venninne gjorde på fylla på lørdag?! Det som virkelig betyr noe, er hva trusene dine gjorde på en onsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå