SGH Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Hei Jeg har hatt GTA IV fra dagen den kom ut, men jeg er enda ikke kommet til noen andre øyer Er det noen måte å åpne alle øyene på en enkel måte...Greier ikke oppdragene Er det noen som kan hjelpe meg?
Atald Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 (endret) Om du ikke greier oppdragene, kommer du deg heller ikke videre i historien, og får ikke åpnet flere øyer. Men om du nevner hvor du har problemer, kan du sikkert få gode tips fra andre til hvordan du skal greie det. Endret 11. juli 2008 av Atald
SGH Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 Om du ikke greier oppdragene, kommer du deg heller ikke videre i historien, og får ikke åpnet flere øyer. Men om du nevner hvor du har problemer, kan du sikkert få gode tips fra andre til hvordan du skal greie det. Ok, Jeg er på det oppdraget der med det vaske huset(Veldig tidlig i spillet) Så skal jeg følge etter en person men jeg kjører bare feil og han unslipper.... Hvor mange oppdrag er det til den nye øyen fra der?
Atald Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 De kjører samme vei hver gang, så det er bare å prøve flere ganger, så greier du det nok.
SGH Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 (endret) De kjører samme vei hver gang, så det er bare å prøve flere ganger, så greier du det nok. Ok takk for svar Vet du om det er mange oppdrag til å komme til ny øy derifra? Edit: Er det ingen som vet det? Trenger svar ! Endret 11. juli 2008 av SGH
WangenPs3 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Kan du ikke bare spille spillet litt mer? Du åpner mer av spillet etter oppdrag så bare spill litt til....
lasse_hansen87 Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Virker som du er veldig int. i å komme til neste øy, hehe.. Man åpner ganske fort neste øy ved å spille litt
Dr.Greve Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Om du absolutt vil farte rundt på de andre øyene kan du trykke på multiplayer og party mode på mobilen din. Du får ikke gjøre missions i party mode, men du kan dra hvor du vil og gjøre faenskap
lasse_hansen87 Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Hehe, virker det som det er dette han er ute etter så.. Og om man virkelig vil bli ferdig med GTA uten å gjøre noen som helst oppdrag, så får man laste ned savegames med 100% komplett spill.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå