Gå til innhold

Saints Row 2 vs Grand Theft Auto IV

Anbefalte innlegg

Skrevet

foretrekker spill med en viss dybde og realisme. derfor foretrekker jeg GTA. SR2 blir litt som en penisvifte-konkurranse for meg. men kommer til å prøve om jeg får muligheten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke å ta versusen helt seriøst med grunnlag på hva som er de to spillenes fordeler og ulemper.

Det er to helt ulike spill med helt klare mål bak design. Selvfølgelig skuffet Rockstar GTA-fansen som var frelst av frenzy kill-faktoren i tidligere GTA-spill, men når de selv sier de ville til en del av GTA-serien som de ville ta fatt i på en mer seriøs måte er det ganske greit at frenzy kill-faktoren ikke er der. Og når de har en slik filosofi er det lett å glemme de få ekstra og morsomme gameplay-detaljene som burde ha vært i GTA IV, når man i bunn og grunn stiller seg kritisk til gameplay isolert sett.

Saints Row 2 vil appellere til en ganske ulik målgruppe, selv om gruppene kan ligne. Men det er visse forskjeller på hvordan folk vil fornøye seg.

Skrevet

Vel, poengene til trådstarter om GTAIV er veldig på kornet egentlig. GTAIV har helt klart mangler som ikke burde vært der. F.eks så er det veldig lite å gjøre i spillet bortsett fra main story, hvilket som bryter med GTA-standarden veldig! Saints Row 2 ser mer ut som et "føkke rundt omkring"-spill, noe GTAIV også burde vært, men som ikke var desverre..

Skrevet

burde vel egentlig ha begge deler ;) når man spiller GTA merker man at det å fortsette med historien er mye mer fristende enn å bare kødde rundt. Det går egentlig helt greit til man blir ferdig med spillet. Det er da man føler mest for å finne ut hvor blodig grillen kan bli osv. Satser på at et GTA bygd på samme motoren som 4'ern i en mer GTA 2 stil kunne blitt bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...