Gå til innhold

Dragonball episoder på nett :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! lurte på om noen vet hvor jeg kan se dragonball / z episoder på nett med engelske subs. Har leta nesten overalt, men det er vanskelig å finne :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

lol, mente det som "i dont support piracy" =Þ

men det er en måte, mange (nye) animeer kan man streame lovlig, slik som code geass fra biglobe, eller naruto/bleach/andre uendelige tv-tokyo serier fra tv-tokyo.jp

mbs, tbs, tv-tokyo, nhk... uh... det var noen flere, men det er de jeg husker, de sidene der tilbyr net-tv :thumbup:

Endret av aria-sama
Skrevet (endret)

Så du mener at man må kjøpe en etter en episode fra en eller annen random japanese shappe og subbe den selv for å endelig nyte en anime serie? oO

Endret av JohndoeMAKT
Skrevet (endret)

mm, du kjøper dvden slik som det er ment til, så hvis du trenger subs, su bruker du en sub-fil du får av en fansubbingsgruppe.

edit: vel, 1 etter 1 volum. ofte 3 eps

Endret av aria-sama
Skrevet

... du kan finne hele serier til sånn 500 kr (13 eps, 500 kr er en bra pris spør du meg).

men du mener vel heller at det er greit å stjele enn å kjøpe anime, eller hva?

Skrevet

Det er jo ikke stjeling å se på andres videoer som de har broadcasta. Hvorvidt jeg syntes det er rett eller galt er en ting, men gjort er gjort. Man kan ikke akkurat si at de tjener penger på det, så å se på videoene de har broadcasta, støtter vel ikke disse personene på noen som helst måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...