Gå til innhold

AoC: Hvordan tanke i Conan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vanskelig å tanke i Conan. Har fullt ut på taunt og diverse specs for Guardian.

Likevel synes jeg det er vanskelig å få mobs til å angripe meg. Jeg begynner å angripe dem, men med en gang en av de andre gutta på laget gjør et eller annet, så snus fokus vekk fra meg.

Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har aldri prøvd guardian, men jeg spiller Dark Templar. For å få aggro så har vi feats i general treet som kan hjelpe oss.

På min DT har jeg nettopp respecca og tatt følgende feats i general; klikk

Substained Rage kan sikkert hjelpe litt også med tanke på +dmg, men jeg valgte å droppe den.

Endret av Bjohansen
Skrevet

Forklar til gruppa at du trenger noen slag på mobene før de starter å angripe, du bør helst få inn en combo før de starter dps. Plasser deg slik at du treffer alle mob'ene du tanker. Du står vel i defencive stance håper jeg for den stancen genererer mere aggro.

Skrevet

Er guardian og sliter litt med dette sjølv.

Sjølvom eg aktiviserer goad verkar det som om alle andre enn eg dreg aggro og er der mange mobs er det vanskeleg å drage aggro igjen.

Det er stor sannsynlegheit for at det er brukerfeil då eg på longt nær er ein erfaren tank.

Men er det sånn at tanken må få inn eit visst antal slag for å få full aggro og viss nokon anna startar angreper, f.eks ein ranger med ei pil, vil det ta lengre tid for å få opp aggroen til tanken?

Skrevet

Brutal Enraging Wound, Enraging Strike, Brutal Enraging Strike, alle de 1-19 comboene er veldig hate produserende. Annet enn det så bruker jeg Dulling Blow & Overreach så ofte jeg kan.

Skrevet
Brutal Enraging Wound, Enraging Strike, Brutal Enraging Strike, alle de 1-19 comboene er veldig hate produserende. Annet enn det så bruker jeg Dulling Blow & Overreach så ofte jeg kan.

Glem Brutal Enraging Wound, Enraging Strike, Brutal Enraging Strike. De generer ikke hate i det hele tatt. Selv om info sier det.

Det beste du burde gjøre er å be gruppen du er med i, å la deg få fullført en CT eller Overreach først. Altså før de starter å angripe, for å få og beholde aggro.

Kilde

Skrevet (endret)

Jeg synes de holder plenty, med ett 5 sekunders forsprang på dpsere så går det helt fint.

Men ja, overreach & de greiene som foreslås i guiden der er sikkert mer trustworthy enn hva jeg kom med, siden han ser ut til å ha gjort enn rimelig massiv research på det =)

Endret av Luz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...