Gå til innhold

Mobil regning paa 10 000 kroner!


Darkannie

Anbefalte innlegg

Mannen min mottok melding i dag fra Chess om at han maatte betale regningen sin paa 10 000 kroner! Jeg fikk SJOKK! Det meste han har hatt paa nesten 2 aar er 400 kr, gjennomsnittlig 300 kr maaneden! Plutselig paa 2 dager skal han ha brukt GPRS for 10 000 kroner, og ha lastet ned 687,481 MB, telefonen hans har ikke paa naert plass til saa mye data!!!

 

Chess kunderservice sa det hoertes merkelig ut og skulle prate med Faktura avdelingen i morgen. Haerregud haaper det ordner seg, ellers gaar ferien i dass....tar ferie i morgen og greier....er sjokk skadet jeg naa..... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjekk loggen på mobilen hvor mye gprsen har vært online i år, og hvor mange mb som har gått gjennom.

 

Det har ingenting med plassen på mobilen å gjøre, dersom man surfer internettsider så slettes jo dette fortløpende fra mobilen etterhvert som du surfer på nye sider.

 

 

Når det er sagt hørtes jo dette HELT ekstremt ut og det høres jo ut som en feil. Evt har telefonen til mannen din vært online på gprs og dildret på uten at han har merket det..

 

Lykke til, ordner seg nok :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...