walbo Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Hei. Maskinen min starter i en temp bruker, dvs at hvis jeg går inn på mine dokumenter som ligger på start-linja kommer jeg inn på C:\Documents and Settings\TEMP\Mine dokumenter ikke inn på den egentlig brukeren jeg er på. Øverst i start-linja står det navnet mitt, ikke temp. Problemet er dermed at hvis jeg legger noe i mine dokumenter, lagrer noe på skivebordet eller legger inn en konto i Outlook er det borte til neste gang jeg starter opp maskinen.. Hvordan får jeg fikset på dette?
Thoraxxx Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Hei. Maskinen min starter i en temp bruker, dvs at hvis jeg går inn på mine dokumenter som ligger på start-linja kommer jeg inn på C:\Documents and Settings\TEMP\Mine dokumenter ikke inn på den egentlig brukeren jeg er på. Øverst i start-linja står det navnet mitt, ikke temp. Problemet er dermed at hvis jeg legger noe i mine dokumenter, lagrer noe på skivebordet eller legger inn en konto i Outlook er det borte til neste gang jeg starter opp maskinen.. Hvordan får jeg fikset på dette? Sjekk om en mappe med navnet ditt ligger i C:\Documents and Settings\. Hvis det er en slik mappe, slett den manuelt, eller gå inn på "Kontrollpanel" -> "System" -> "Avansert" -> "Instillinger (under brukerprofiler". Slett den riktige profilen. Lurt å slette eventuelle andre unødvendige profiler også. Ville også prøvd å slette brukerkontoen, og lagt den til på nytt, med et annet navn for å sjekke om det kun det er tilfelle med ditt navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå