Gå til innhold

Scroll of resurrection virker ikke


Anbefalte innlegg

Hei.

For 3 dager siden var en kar så snill og gjorde en resurrect på accounten min.

Når jeg logger på eposten min og får mail om dette, trykker jeg på der det står "click here to accept" og jeg kommer da til wow-europe.com sin innloggings side, der jeg må logge på med brukernavn og passord. Etter dette kommer jeg til en side som heter "Scroll of Resurrection Confirmation Page" eller noe i den duren, og jeg må trykke på "Confirm" for at resurrection skal bli godkjent.

 

Problemet er at jeg har prøvd dette, i 3 dager, og hver gang jeg trykker "Confirm" kommer jeg til siden der det står

You have encountered an error. This error can be caused when an account is not eligible for access to a page, by a technical problem, or due to an application being unavailable.

 

Har noen andre hatt et slikt problem med resurrection i det siste, eller med account management generelt? Ligger feilen hos Blizzard eller er det noe jeg har gjort galt?

Endret av magneman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kontoen din vært cancelled/frozen i tre måneder?

 

Ja, hvis den hadde vært frozen i mindre enn 3 måneder er det den som kaster scroll of resurrection som hadde fått en error melding om det, ettersom vi har fått email og at vi kan Accept scroll of resurrection, betyr det at accounten vår har vært inaktiv i mer enn 3 måneder, feilen ligger hos Blizzard i såfall.

Lenke til kommentar

Om man er usikker på om man skal starte med WoW igjen, og vil prøve et alternativ som Blizzard tilbyr så burde man kunne gjøre det uten å få kommentarer om at 100 kr er lite.

 

Det kan hende at trådstarter ikke ønsker å spille WoW etter dag 1. og har dermed sløst bort penger han kunne brukt til å se en kinofilm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...