Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Hørte på en sang i gta 4 (etter man er ferdig med spillet og rulleteksten kommer) så synges det noe sånt som dette: ".. can we do it alright (all night?)" Tror dette er en gammel sang. Håper noen vet hvilken sang det kan være. Fra før vet jeg at disse sangene er med i rulleteksten, men det skal være flere: New York Groove - Ace Frehley (Kiss) Inside The Cage - Juliet and the Licks Get Innoucous - LCD Soundsystem
lasse_hansen87 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Noen av sangene som er i GTA IV.. (Som jeg mener å ha hørt og lagt merke til, og noen har jeg funnet på nettet, som vist skal være i gta iv) Angel y Khris - «Ven Bailalo» R Kelly - «Bump N Grind» Seryoga - «KingRing» The Boggs - «Arm In Arm» UNKLE (feat. Josh Homme) - «Restless» Gwen Stefani - «Hollaback Girl» Res - «They Say Vision» Raheem Devaughn - «You» Junior Kickstart - «The Go! Team» VHS or Beta - «Burn It All Down» Humble Pie - «Cocaine» Fat Joe - «Shit Is Real» MOP - «How About Some Hardcore» MOP - «Downtown Swinger» Queen - «One Vision» Ne-Yo - «Because of You»
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Var desverre ingen av disse. Men takk for opplysningene, fant 2-3 sanger som var interessange der også. Jeg kan legge til at sangen jeg ønsker sannsynligvis er ganske gammel. Mannlig artist. Engang mellom 1975-1990 vil jeg tippe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå