Gå til innhold

Hypnotisering (Hvordan? Hjelp meg)...


Zeriz

Anbefalte innlegg

Husker for ikke lenge siden at jeg og en kompis hadde lyst til å lære å hypnotisere.

 

Vi søkte opp hypnotisering og fant 2 forskjellige typer der da den ene var en "langsom" hypnotisering der hvor det tok litt tid. Når vi så på den andre metoden så var det "hurtig-hypnotisering" (Rapid Hypnosis/eller gjerne "Instant Hypnosis").

 

Nå lurer jeg litt på, noen som vet noe om hypnotisering? Og SPESIELLT rapid hypnosis?

 

 

PS! DETTE ER IKKE EN DISKUSJONSTRÅD HVOR MAN DISKUTERER OM HYPNOTISERING ER BRA OG MORALEN MED DEN! BARE HVORDAN DET FUNKER OG HVORDAN MAN FÅR TIL!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å øve lenge er ikke det største problemet ;)

 

Har klart og hypnotisere en kompis av meg èn gang, og det var med den langsomme hypnotiseringen.

 

Hvordan dumme seg ut? :)

 

Edit : Trodde jeg skrev i første posten at vi klarte faktisk den langsomme metoden.. Jeg hypnotiserte han kompisen min ;)

Endret av Zeriz
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Å øve lenge er ikke det største problemet ;)

 

Har klart og hypnotisere en kompis av meg èn gang, og det var med den langsomme hypnotiseringen.

 

Hvordan dumme seg ut? :)

 

Edit : Trodde jeg skrev i første posten at vi klarte faktisk den langsomme metoden.. Jeg hypnotiserte han kompisen min ;)

hei, eg tenkte og prøve hypnose. bare for og teste så lurte eg på om du kunne sende en link til meg om den langsomme metoden. hvordan man gjør det?

 

-ikono

EDIT: så ikke at det var sååå lenge siden denne var aktiv. min feil

Endret av ikono3
Lenke til kommentar

Mye slik hypnotisering du ser er bare bullshit. Jeg ble "hypnotisert" av han Torgrim Holte eller hva han nå heter. Han er vertfall den mest kjende kjendis hypotisøren. Når han tok meg opp på scenen og viftet magisk med armene ved ansiktet, spurte han om jeg var villig til å gjør det han fortalte.

Det var jeg ikke å ble vist ned av scenen. Hadde venner som spilte med, virket troverdig helt til jeg snakket med dem etterpå-

Lenke til kommentar
Mye slik hypnotisering du ser er bare bullshit. Jeg ble "hypnotisert" av han Torgrim Holte eller hva han nå heter. Han er vertfall den mest kjende kjendis hypotisøren. Når han tok meg opp på scenen og viftet magisk med armene ved ansiktet, spurte han om jeg var villig til å gjør det han fortalte.

Det var jeg ikke å ble vist ned av scenen. Hadde venner som spilte med, virket troverdig helt til jeg snakket med dem etterpå-

så du mener det bare er BULLSHIT?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...