Gå til innhold

Nytt Wolfenstein på E3? (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
savner RtCW som bare det jeg. Jeg gikk under nicket praeferox, og spilte på høyt nivå over 2år.

 

Håper virkelig det kommer ett nytt spill med samme gløden, farten og action som det var i Rtcw. OSP(Orangesmoothieproductions) gjorde forøvrig susen i RtCW.

 

Savner de tidene.. :)

 

Det er du ikke alene om Praeferox :D Husker deg godt jeg, og har spilt sammen med deg (husker ikke helt om det var kun imot eller sammen med) og da tenker jeg på 3B (fun klanen) :)

Der jeg jeg under navnet 3B.SpideR, men kalte meg Strong ellers. Var lenge med i clanen som hette Abyss :)

 

Savner virkelig den tiden der, og håper at et nytt RTCW spill kan gjenskape det meste som RTCW hadde.. Likte også godt SP delen, har vel spilt gjennom den 3 ganger tror jeg, men er MP som er det mest geniale i RTCW.. :)

 

La oss bare håpe det kommer noe info snart..

 

Vidar :)

Lenke til kommentar

Return to Castle Wolfenstein er den dag i dag fremdeles at av mine favorittspill. Enspillerdelen er atmosfærisk, variert og spennende, og flerspillerdelen utrolig morsom.

 

Når det er sagt, så har noen skannet sider fra en spillmagasin-artikkel om det nye Wolfenstein: Wolfenstein-bilder

 

Nazister med jetpack og minigun?

 

OK; dette spillet er et sikkert kjøp. :!:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...