Gå til innhold

Problemer med det nye visakortet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har problemer med det nye visakortet. Det står at det er feil kortnummer og/eller sånn sikkerthetskode. Men det er helt riktig. Har maila blizz ang men for jo aldri svart. Noen andre som har hatt problemer med det tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ha noe med banken din. Mine foreldre hadde visst fått anti-internett sperre på sine kort - uten at de visste om det. Kan være noe lignende, men husker ikke error meldingen jeg fikk.

Skrevet

jeg hadde samme problem i går men nå funker kortet fint bare prøv igjen du, sikkert noen store bank problemer de hadde igår jeg måtte prøve rundt 9 ganger før kortet funka igjen

Skrevet

Er ikke visa electron. Tror det er no internett sperre på kortet ja, virker ikke ennå. Er det bare å ringe banken å snakke med dem da?

Skrevet (endret)
Har du Visa Electron? Det vil i såfall ikke fungere.

Har brukt mitt Visa Electron på nett siden 8 klasse. Er ingen grunn til at visa electron ikke skal fungere på nett, såfremt du har ett med sikkerhetskoden på eller fått den utlevert av banken.

Edit : Hvis det er noen banker som setter restriksjoner ang kjøp på nett på sine electron kort så er det noe banken selv velger å gjøre, da det ikke ligger restriksjoner i selve kortet fra visa sin side. Vanlige electron kort funker fint både til å betale gametime og paypal etc.

Endret av pronoob

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...