Gå til innhold

Dødt tastatur Nokia N95 8GB


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte Nokia N95 8GB for et par uker siden. Nå har jeg et STORT problem :no:

Jeg skrur på mobilen, kommer til der man skal skrive passord. Så prøver jeg å skrive inn passordet men tastaturet er så godt som dødt! Jeg har prøvd å starte opp telefonen uten sim-kort. Da kan jeg trykke 1 tast før tastaturet slutter å funke. Når jeg nå starter opp telefonen med sim-kort må jeg bruke mitt ene tastetrykk på å svare på spm om jeg vil starte i frakoblet modus.

Den eneste knappen som fungerer uansett er av-knappen. Jeg har prøvd hard-recovery ved å holde inne "Grønn telefon" + "*" + "3" og skrur på telefonen, ingenting skjer utenom det vanlige.

 

Jeg er desperat etter hjelp!!! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg mente var at når jeg prøver på en hard reset så skjer detsamme som om jeg bare hadde skrudd på telefonen for en uke siden før den gikk i stykker... Blir vanskelig å oppdatere softwaren. Får kun koblet den til pc i filoverføringsmodus. Jeg har jo som sagt et tastetrykk. Og når jeg plugger inn usb-ledningen så er filoverføringsmodus det som er merket. Hvis jeg blar så mister jeg tastetrykket mitt:(

Lenke til kommentar

Når du tar hard reset: telefon må være av. Hold inne de tre knappene som du sa, og slå på telefonen, mens du fortsatt holder inne de tre knappene. Og hold dem inne til telefonen spør etter landet du bor i.

Om ingenting annet funker, er jo service ett alternativ, telefonen er jo bare tre uker.

Lenke til kommentar

Hmm... Service... For å være ærlig så tror jeg at det er endel piratvare på telefonen. En kompis av meg skulle fikse noe gps og sånt. Vet ikke om det gjør noe jeg. Blir telefonen sendt til nokia? Og btw så har jeg forsikret den. Kan kanskje levere den inn der.

Lenke til kommentar

Fullt mulig det, men det skulle ikke være noe virus eller noe. Men man vet jo aldri, derfor pleier jeg alltid å kjøpe produkter. Det var bare et unntak at vennen min "måtte" prøve noe. Jeg vet jeg resetteR riktig. Men har du noe svar til dette?

For å være ærlig så tror jeg at det er endel piratvare på telefonen. Vet ikke om det gjør noe jeg. Blir telefonen sendt til nokia? Og btw så har jeg forsikring, kanskje jeg kan levere den inn der?

Bryr verkstedet seg om privat vare? Kan ha vært du nokia produkt vennen min innstallerte

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...