Robåt Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Kommer hjem fra ferie den 14 august, og håper på å komme inn på Kongsbakken vgs i Tromsø. Når begynner skolen der da? Og er det forskjellig startdato på hver enkelt skole, eller er det likedan for alle sammen?
Curiousss Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Hvor skal du klikke når du logger inn på vigo for å se om du har kommet inn på skolen du søkte på? Skal du kunne se det med engang på første siden etter innloggingen?
GSP<3 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 du skal kunne se det med en gang du har logget på. http://bildr.no/view/224198 slik ser det ut hos meg.
Curiousss Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 hm...rart. Jeg ser ikke en sånn liste. :/ Fikk ikke vite at det var noen frist heller.
GSP<3 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 hmm.. muligens bare rogaland som er tidlig ute med dette.. har du fått sms av vigo? med brukernavn og passord?
Curiousss Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Har ikke fått noen sms eller e-post utenom "kviteringen". Brukenavn og passord fikk jeg av rågiveren på skolen i vg1. Skal man få ny brukenavn og passord?
GSP<3 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 det vet jeg desverre ikke. hvilket fylke bor du i? kan være de er treige med å sende ut passord etc. ikke vet jeg
Curiousss Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Oj...fikk visst sms idag xD Jaja...tilbudt plass på 2.ønsket og står på venteplass på 1.ønsket som nr.4. Kan jeg takke ja til venteliste og samtidig takke ja til plassen på 2.ønsket? Skjønte ikke helt forklaringen som stod på nynorsk.
GSP<3 Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 (endret) du må jo ikke velge nynorsk da? tror det er slik at automatisk får den plassen høyest oppe, altså, tror du automatisk står på venteplass på høyere ønsker. men kan være smart å høre på noen andre enn meg EDIT2 : ble lang post men skitt au. dette er tatt fra vigo.no etter at jeg logget inn står under den tabellen * Dersom du blir tatt inn på et av dine lavere ønsker, kan du ta imot plassen og samtidig stå på venteliste til høyere ønske®. * Dersom du i senere inntak får tilbud om plass på et høyere ønske, faller den tidligere mottatte plassen automatisk bort. * Sier du nei til det nye tilbudet, og heller ikke står på venteliste, vil du stå helt uten skoleplass. Endret 9. juli 2008 av KennyMafakka
Curiousss Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Yay! Nei jeg valgte bokmål...men bare nynorsk som dukker opp uansett nynorsk eller bokmål jeg klikker på. Jaa! Nå er jeg glad! Håper jeg får plass da Takk for hjelpen! Nynorsk er vanskelig å forstå
Osloj92 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Kommer hjem fra ferie den 14 august, og håper på å komme inn på Kongsbakken vgs i Tromsø. Når begynner skolen der da? Og er det forskjellig startdato på hver enkelt skole, eller er det likedan for alle sammen? Vil tro det er det samme over hele landet; 18.august begynner jeg
Kentinho Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 På Nordkjosbotn VGS starter vi 20 august, og siden Nordkjosbotn bare er 7 mil unna Tromsø, så starter nok dere også den tyvende.
brage_sk Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Helt korrekt.. Det står forsåvidt på siden mener jeg å huske.. kom inn på Kongsbakken ;D
Kenny McCormick Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 hvorfor begynner alle andre saa seint sove vgs: 12. august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå