Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Display på Hyosung GT125R ble svart etter regnvær.


Anbefalte innlegg

For to dager siden når det regna på det heftigste skulle jeg hjem fra en kamerat, og prøvde å dra når det var opphold, men det begynte å pøse ned når jeg hadde kommi meg ut på veien. Da var alt på sykkelen i topp stand, det skjedde ikke noe før senere på kvelden, når jeg kjørte.

 

Det starta med at "N" lyste opp, at den stod i fri. Jeg skrudde av og på tenninga, og "N" merket gikk bort. Men så ville den ikke vise hvor fort jeg kjørte, og ikke at jeg blinka. Jeg skrudde av og på tenninga et par ganger, siden det funka i et par sekunder hver gang, men så hengte det seg opp. Deretter begynte km tellern og nullstille seg, for så at det stod at jeg hadde kjørt 300 000 km:P

 

I går regna det hele dagen så jeg lot den stå under trekk hele dagen, i dag skjekka jeg om det funka, og displayet funka, men da stod det at jeg kjørte i 290 km/t :p

 

Etter en liten stund skrudde det seg av, så jeg skrudde av og på tenninga, så funka det i 5 sekunder, for så å ta kvelden for godt.

 

Jeg skrudde hele speedometeret fra hverandre, og lot det stå på varmluft i ovnen i ca 30 min på 40-50 grader, for å skjekke om det funka i tilfelle det var kondens. Men til ingen nytte, så det jeg lurer på er om det er noe håp for det, eller om jeg bare må kjøpe nytt?

 

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...