Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 (endret) hei. slang akuratt inn et 60 dager prepaid card inn på aoc kontoen min. men jeg får ikke logget på spillet. får beskjed om authentic et eller annet... jeg har prøvd og skifte passord uten at dette hjalp. er det noen som har noen tips? Endret 8. juli 2008 av Slettet+130498
Thespaniard Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Har du sjekket om prepaid card har fått statusen 'Approved'?
Merko Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Eller bare gå til: https://register.ageofconan.com/account/subscription/ctrl så sjekk om det står: Account status Open Playable Playable
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 sto playable. det gikk bare litt tid før jeg kom inn. har spillt litt nå, men måtte gi meg pga sinne hvorfor står lv40 og knerter alle som kommer ut av respawnen. frister å skrike j**** k*** til de.... huff det er så irriterende. finnes det ingen rene rp servere på spillet?
Merko Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 sto playable. det gikk bare litt tid før jeg kom inn. har spillt litt nå, men måtte gi meg pga sinne hvorfor står lv40 og knerter alle som kommer ut av respawnen. frister å skrike j**** k*** til de.... huff det er så irriterende. finnes det ingen rene rp servere på spillet? Nå må du vite forskjellen på Pvp, pve og Rp server før du velger en RP server. Men tror PVE Server er tingen for deg, da er det ikke åpent pvp. hvilken server spiller du på nå forresten?
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 fant ut det problemet var mangler på servere når jeg starta opp 17mai. skal starte på en ny i morgen er planen.
Merko Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 fant ut det problemet var mangler på servere når jeg starta opp 17mai. skal starte på en ny i morgen er planen. Kan anbefale Fury, men det er jo pvp server da men.. ellers skal Ymir (PVE) være en god server.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå