Gå til innhold

iPhone - Bruk av andre simkort etter betalt oppsigelse


Anbefalte innlegg

Heisann folkens :)

 

Har noen av dere klart å få en bekreftelse ifra NetCom om at iPhone 3G faktisk blir

operatørlås fri etter at man kjøper seg ut av bindingsavtalen? Jeg er klar over at

dette er vanlig praksis - Men en vet jo liksom aldri med disse mobilene.

 

Har selv prøvd å maile de om dette - men ikke fått noe svar enda.

 

Så derfor lurte jeg på om noen av dere som har vært i kontakt med NetCom har fått BEKREFTET at mobilen vil kunne bli låst opp etter at man kjøper seg ut av avtalen? Dessuten er det noen som har peiling på hvordan de gjør det?

 

På forhånd tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann folkens :)

 

Har noen av dere klart å få en bekreftelse ifra NetCom om at iPhone 3G faktisk blir

operatørlås fri etter at man kjøper seg ut av bindingsavtalen? Jeg er klar over at

dette er vanlig praksis - Men en vet jo liksom aldri med disse mobilene.

 

Har selv prøvd å maile de om dette - men ikke fått noe svar enda.

 

Så derfor lurte jeg på om noen av dere som har vært i kontakt med NetCom har fått BEKREFTET at mobilen vil kunne bli låst opp etter at man kjøper seg ut av avtalen? Dessuten er det noen som har peiling på hvordan de gjør det?

 

På forhånd tusen takk :)

 

Har selv sendt mail til netcom angående dette, men får ikke noe svar.

Har søkt litt rundt på nettet for å finne ut av det, men er fortsatt usikker. Foreløpig

er dette det beste svaret jeg har funnet: http://itpro.no/art/12840.html

Men kunne gjerne tenkt meg å vite at det er helt sikkert før jeg evt handler.

Lenke til kommentar
Ingen vet sikkert før 11. juli, når noen prøver eller hvis Netcom gir et konkret svar noe det ikke virker som om de interessert i å gjøre så langt.

 

Vanskelig å tolke netcoms taushet også. Enten så får man låst opp telefonen, eller så lar de bare folk "gå i fella"..

Lenke til kommentar

Ja det hele syns jeg også er meget spesielt. Ved å ikke låse opp telefonene så vil de garantert få noe rabalder ifra forbukermyndighetene. Det strider jo imot vanlig praksis i bransjen ihvertfall. Men jeg er som flere av dere litt keen på å vite før jeg kjøper selv. Hvis ikke får man jo en "fancy ipod til mange tusen"..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...