Gå til innhold

Aiptek A-HD+ 1080P Review


Anbefalte innlegg

Aiptek A-HD+ 1080P

41rIpynbGfL._SS400_.jpg

 

Kameraet er ikke noe prokamera, men et fantastisk fritidskamera du kan ta med overalt. Kjøpte det fra Ebay. Etter frakt og mva var betalt var jeg 1500kroner fattigere.

 

+

Du får plass til det i bukselomma.

Bruker SDHC minnebrikke.

Batteriet varte overraskende lenge. Etter første gangs lading tok jeg 60 filmsnutter og 20 bilder, tilsammen rundt 1.5 time med opptak. Og så endel filmsnutter på selve kameraet også.

Fet oppløsning 1080P, også fint på kameraet (8mpx)

Klart for filming 5sek etter du drar det opp fra lomma.

 

-

Ingen bildestabilisator

Ingen optisk zoom

For dårlig FPS på filming i nightmodus.

Cappen som beskytter linsa er litt knotete å ta av. En gang brukte jeg 5 sekunder, hvilket er 4 sekunder for mye. :ph34r:

 

Ingen av disse - poengene har noe særlig å si for meg fordi jeg var bare ute etter et fritidskamera for å ta opp alt mulig dilldall. Jeg tenkte aldri å bli profesjonell filmskaper.

 

Diverse comments

Knappen for å bytte mellom makromode og landskap er utenpå kameraet hvilket egentlig er veldig positivt, men for meg ble det negativt siden jeg ikke skjønte det før halvparten av opptakene mine var tatt i makromodus :D (det skulle ikke være det) Har du kameraet i lomma switcher denne knappen over til macro og omvendt ganske lett. Så sjekk posisjonen før du starter film hehe.

 

-------

 

Kommer til å oppdatere posten med bilder og filmsnutter osv etterhvert.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...