Gå til innhold

[Løst]Feilmelding fra Diablofans.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

LØST, slett en informasjonskapsel fra diablofans.com

Hei folkens,, jeg lurer på om noe kjenner til, evt. har samme problemet med www.diablofans.com

Hver gang jeg prøver å gå inn på siden får jeg følgende feilmelding

Warning: require_once(./includes/vba_cmps_include_error.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /includes/functions.php(2658) : eval()'d code on line 2

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required './includes/vba_cmps_include_error.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/d3fans/public_html/forums/includes/functions.php(2658) : eval()'d code on line 2

Noen som kjenner til problemet? :S

Endret av DragonsHeaven
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midlertidig serverfail/vedlikehold?

Feilen du beskriver er en PHP feil, der den ikke finner en fil som refereres til. Jeg kan ikke gjenskape feilen nå, så har du fremdeles problemet hos deg nå? Det skal være lite sansynlig at du kan gjøre noe feil på din lokale maskin siden i PHP så skjer alt på server-siden, så du kan egentlig ikke påvirke det.

-Stigma

Skrevet
Får faktisk samme feilen fortsatt :S Har hatt den i to tre dager nå, derfor jeg lurte på om det var bare meg eller om andre også opplevde det.

Funker for meg.

Prøvd å bruke en annen browser? Firefox istedenfor Internet explorer for eksempel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...