Gå til innhold

Hva er mest stabilt, 98SE, ME, XP

Svkj

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror nok at XP, er det mest stabile OS til Windows, eneste som er problemet med XP er at hvis man har akkurat 128 MB ram som da er kravet så krasjer den endel, men på den PC`en som du har så går XP`en glatt inn. ellers så ville jeg også hvis jeg hadde vært deg så ville jeg også tatt en titt på Linux/Unix eller noe i den duren der. men alt kommer jo ann på hvor stor harddisk man har, og hvor mye minne man har, men på den maskina di så det nok minne til å dra det meste. ME er det vel forsåvidt bare å glemme, ME plages veldig med BLUE SCREEN og feilmeldinger. ville ikke gått for den iallefall. så mitt råd er: hvis du skal legge inn et nytt OS så går du enten for Windows XP eller Linux, eller kanskje begge deler. men personlig så synes jeg at linux ruler veldig mye. og fordelen selvfølgelig med Linux er jo at det er gratis. men nå skal ikke jeg starte en linux diskusjon for denne katogorien er ikke den rette for å snakke om linux. etter min mening er Windows 98/98 SE like dårlig som Windows ME. jeg synes de henger og viser Blue Screens like mye begge de to OSENE der.

Håper det hjalp deg litt videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...