Gå til innhold

BK: Utsnitt av utedassdør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det minner meg på en ide jeg har gått med en stund, nemlig å besøke x antall utedasser, ta lignende bilder og lage en montasje av dem. Utedasser er en underkjent levende kulturarv :)

Kanskje jeg burde fått ut fingeren å gjort noe med ideen, før noen rapper den.

 

Tror forresten bildet ville funket bedre med en litt mer asymetrisk komposisjon. Litt bruk av negativ flate, som det heter på fint. Men bevares, det funker i massevis, as is.

 

EDIT: Glemte å si at jeg liker spillet i skyggene.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
...Utedasser er en underkjent levende kulturarv :)

Kanskje jeg burde fått ut fingeren...

Jepp. Dvs jeg tror nok de fleste ikke underkjenner at den er levende. Takk for at du gav meg en glad retur til skjermen i natt :!:

 

Det blir sikkert en dekorativ ide som bok eller collage, for eksempel. Satt i kontekst. Men hvis hver enkelt blir som dette trenger det et eller helst to bilder å støtte seg på.

 

Edit: Med glad mener jeg egentlig lattermild.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Det minner meg på en ide jeg har gått med en stund, nemlig å besøke x antall utedasser, ta lignende bilder og lage en montasje av dem. Utedasser er en underkjent levende kulturarv :)

Kanskje jeg burde fått ut fingeren å gjort noe med ideen, før noen rapper den.

Det kunne blitt dritkult med en utedassmontasje, men jeg tror ikke du trenger uroe deg for at noen kommer deg i forkjøpet :!:

Tror forresten bildet ville funket bedre med en litt mer asymetrisk komposisjon. Litt bruk av negativ flate, som det heter på fint. Men bevares, det funker i massevis, as is.

Ja, symetriske bilder har en tendens til å bli kjedelige, men jeg tok bare dette ene bildet.

Lenke til kommentar
Det blir sikkert en dekorativ ide som bok eller collage, for eksempel. Satt i kontekst. Men hvis hver enkelt blir som dette trenger det et eller helst to bilder å støtte seg på.

Jeg får kanskje spør Tim om han trenger det til montasjen sin, og der vil det jo være nok av bilder det kan støtte seg på :!: . Apropo bok, jeg synes stadig du synes bildene mine kan passe i bøker. Spørs om jeg har begynt å legge ut for streite bilder her på Akam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...