DementedAlbino Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Skrevet 15. mars 2003 Passiv og aktiv har ikke noe med 412/11 portene å gjøre.. Skriv en random port i settings på dc++ f.eks 19999. Så skriver du din eksterne ip inn i ip feltet. Deretter ruter du 19999 til den maskina du sitter på. Er jo det jeg har gjort bare at jeg valgt port 412 og 1412...Skal jo være det samme om jeg tar en av de portene eller om jeg tar port 19999... Utrolig iriterende.... Hvor kan jeg finne gamle versjoner av dc++? Se om jeg får det til med en av de gamle igjen.
Jesus Halten Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Prøv med noen andre porter enn det. Prøv med 19999 f.eks. 412 osv er jo "opptatt"
DementedAlbino Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Skrevet 15. mars 2003 Prøv med noen andre porter enn det. Prøv med 19999 f.eks. 412 osv er jo "opptatt" Utrolig nok så virket det med en gang jeg valgte en annen port. Hvorfor skal dette ha noe å si? Det virket jo fint før jeg oppdaterte softwaren i ruteren. Trodde den porten jeg åpnet og forwared ville virke uansett. Skulle vel ikke ha noe å si hvilken port jeg åpnet da så lenge jeg oppga den i dc++... Takk for hjelpen hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå