kris98 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre?
kris98 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre? Desperat? Nei, tvert imot. Jeg har det bare gøy, det er du som frustrerer ræva av deg over at du aldri når 20
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre? Desperat? Nei, tvert imot. Jeg har det bare gøy, det er du som frustrerer ræva av deg over at du aldri når 20 Haha Jeg er veldig frustrert. Beveger meg ikke vekk fra pcen før vi har greid det
kris98 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre? Desperat? Nei, tvert imot. Jeg har det bare gøy, det er du som frustrerer ræva av deg over at du aldri når 20 Haha Jeg er veldig frustrert. Beveger meg ikke vekk fra pcen før vi har greid det
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre? Desperat? Nei, tvert imot. Jeg har det bare gøy, det er du som frustrerer ræva av deg over at du aldri når 20 Haha Jeg er veldig frustrert. Beveger meg ikke vekk fra pcen før vi har greid det Bra det er lite som gjør deg glad da
kris98 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre? Desperat? Nei, tvert imot. Jeg har det bare gøy, det er du som frustrerer ræva av deg over at du aldri når 20 Haha Jeg er veldig frustrert. Beveger meg ikke vekk fra pcen før vi har greid det Bra det er lite som gjør deg glad da Jo, man lever jo kun en gang så
f(x) Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Nei = Nei på norsk Skaff deg et liv.... Det kommer ifra en som er desperat etter å telle til 20? Haha, gøy å skyte seg i foten eller? Og Nei = Nei på norsk Nei Og det kommer fra en som er desperate etter å ødelegge for andre? Desperat? Nei, tvert imot. Jeg har det bare gøy, det er du som frustrerer ræva av deg over at du aldri når 20 Haha Jeg er veldig frustrert. Beveger meg ikke vekk fra pcen før vi har greid det Bra det er lite som gjør deg glad da Jo, man lever jo kun en gang så Bevis?
kris98 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 (endret) *snip*Bevis? Bevis på det motsatte? ## quote redigert av ilpostino ## Endret 10. juli 2008 av ilpostino
Anbefalte innlegg