Trond. Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Hei, jeg har Heroes III og Heroes IV. har ikke spillt IV på lenge, og oppdaget feil på den så jeg måtte reinstallere den. Den ville ikke / kunne ikke reinstalleres så jeg måtte bare slette den manuelt fra pcen. Anyway, nu vil ikke Heroes IV cd-en funke. Når jeg legger den i pc-en så jobber maskinen (som alle andre maskiner gjør). Så slutter maskinen og jobber, og dermed ingenting skjer... Vanligvis kommer det et meny opp hvor man kan velge installer / spill / avslutt osv. men her kom den ikke. Har prøvd alt, fra å trykke på den på selveste drivern, til å utforske cd-en. Har testa på andre maskiner og den vil ikke funke der heller. Testa med exansion cd-en, funka heller ikke. Noen som har en annelse eller erfart noe lignende? har ganske lyst å spille heroes IV akkurat nu :S
Fjatalis Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Hvordan er "tilstanden" til cd-en? Om det er noen hakk i den, så kan det være årsaken. Ellers hvet jeg ikke hva som kan gjøres.
Trond. Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Tusen takk for tipset la merke til at det var noen fete fingeravtrykk som jeg fjernet og da funket cd-en helt fint tenker aldri på sånne små detaljer ellers er det ganske minimalt med riper osv som man knapt merker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå