alleibruk Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Har koblet pcn min opp mot plasma tvn og til anlegget. Fungerer ypperlig til bilspill osv (logitech momo ratt) Har også en logitech trådløs kontroller som jeg bruker nå og da. Men mangler nyere arcade spill til pcn. Elsket shoot emup spill på amigaen i gamle dager. Liker spesielt noe ala 1942, r-type, siberian strike (på mobil), tyrian osv. Finnes det noen nyere spill til pcn (sånn etter 2002 kanskje?) som fungere på vista? (64 sp1) Retail, shareware eller trial etc? Liker extremt overdreven våpen oppgradering osv. Gjerne sånn du kan tjene penger og oppgradere osv. (husker ett jeg hadde til ps1 som var ekstremt bra. Var noe japanske greier med 2player og både 1og2 i serien kom i en pakke. Raiden 1og2 tror jeg det var.) Endret 4. juli 2008 av alleibruk
bleidd Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Husker du Deluxe Galaga til Amiga? Sjekk ut etterfølgeren Warblade. Jeg kjøpte dette for noen år siden, og er veldig fornøyd. Husker godt Deluxe Galaga, der spilte jeg så lenge at det ikke var plass til å vise poengsummen til slutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå