Gå til innhold

BK: Lek med blits

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

post-94759-1215133199_thumb.jpg

v2:

post-94759-1215137819_thumb.jpg

Selv liker denne ideen veldig godt, noen forslag til bedre gjennomføring?

Takk til 'odd ball' på forumet for hjelp som modell og idè-utvikling :)

Endret av Aak1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheh...det begynner å bli litt seint.

Jeg trodde først det var hår, men så etterhvert at det var røyk :D

Kunne lignet litt på "Doc" i fra "Back to the Future" ;)

Fin effekt og brukbar komposisjon.

Jeg likte skyggen personen kaster mot seeren, dog kunne jeg likt å sett den litt mer markert.

Skrevet

Ja, takk. Du har rett i det. Flere tips til neste gang? Kanskje vi prøver en gang til om ikke lenge. Hunden er min og location er rett oppi gata, i en gammel fangeleir :)

Skrevet
Ja, takk. Du har rett i det. Flere tips til neste gang? Kanskje vi prøver en gang til om ikke lenge. Hunden er min og location er rett oppi gata, i en gammel fangeleir :)

sett en skjerm på undersiden av blitsen.. så den spredningen den veien blir minimalistisk.

Skrevet (endret)

thanks gang! Forslag til tittel? Jeg passer meg litt for å gi tittler, siden jeg ikke vil lede folk på gal retning. Dette bildet kan assosieres med mangt og mye.

sett en skjerm på undersiden av blitsen.. så den spredningen den veien blir minimalistisk.

will do! Thanks!

Endret av Aak1
Skrevet

Jeg liker best det øverste, men med unntak av sigarettrøyken. Jeg vet ikke hva det er, men jeg tror det hadde blitt bedre uten. Ellers synes jeg det er helt knall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...