Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

x1900gt gir svart skjerm ved spilling


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg sliter litt med skjermkortet mitt

 

Jeg har den nyeste driveren til skjermkortet

 

Det som skjer er at når jeg spiller tar kansje 15 min tid så går skjermen i svart og den blinker får ikke noe signal. Jeg har prøvd og skru av klone modusen av 2 skjermer men til liten nytte. Før dette skjedde så spilte jeg det hakka litt da snakker vi om call of duty 4.

Fikk også rare skjermbilder sore firkanter med farger som dekke nesten hele skjermen. Plaga av at det kommer en tykk strek ned på sikte mitt dette skjedde på world in conflict med tanksene mine og BF 2142. Også når jeg avsluttet spillet fikk jeg opp at skjermdriveren hadde sluttet og fungere og at den hadde blitt startet på nytt. Har reinnstalert begge spillene prøvde demo av Compeny of herors og skjermen blir svart der og kjørte 3dmark 06 samme der :/

 

 

 

håper noen kan hjelpe meg jeg har enda litt garanti igjen på kortet vis jeg må sende det inn

 

fikk spilt litt og tatt et screen shot denne gangen ble ikke skjermen svart etter at den var ferdig med å loade compeny of herors men låste seg

pc speks;

 

HK: Asus M2n-e AM2 Nforce 570 Ultra

Cpu: AMD Athlon 64 X2 dual core 6400 mhz

Gfx: ATI Radeon X1900 GT

Ram: 4 stk Crucial DDR2 PC4200 2048MB CL4

DvD: NEC AD-7200S Sort

OS: Win Vista Ultimate 64

Skjerm: SyncMaster 226BW(Digital) 22

PSU: MIST, 600W, avtagbare kabler

post-38097-1215115070_thumb.jpg

Endret av hov55
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt de gangen jeg har erfart det samme problemet så har det stort sett vært et varmeproblem, kan jo være driverne også. Men som sagt jeg vil tro at det er et varme problem :)

 

PS!

 

Ta å rediger signaturen din, det er maks lov med 4 linjer. Hvis ikke du gjør det så kommer en mod. til å gjøre det for deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...