Gå til innhold

Fungerer det å legge win på en partisjon og programer o.l.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei de vil ikke virke skikkelig.. VELDIG få programmer som fungerer skikkelig etter at du fjerner windows... men er selvfølgelig noen..

Skrevet

Vil tro at det går vest, du får neppe brukt noen av dem uten å reinnstallere. Grunnen er at sys. filene legger seg i C: (evt hvor du har OS) Hva med å ha programmer på C: og lagre et annet sted :roll:

Skrevet
Vil tro at det går vest, du får neppe brukt noen av dem uten å reinnstallere. Grunnen er at sys. filene legger seg i C: (evt hvor du har OS) Hva med å ha programmer på C: og lagre et annet sted :roll:

Det er slik jeg har det nå. Men vil slippe unna mest mulig instalasjoner og konfigurering av programmer hver gang jeg formaterer disken.

Prøvde med ghost en gang men fikk ikke til å "loade" image jeg laget fra partisjonen det ble lagt på. Noen som kan forklare meg hvordan dette gjøres?

Skrevet
på en annen? Lurer på hvordan det blir når jeg sletter den parisjonen som win ligger på å legger inn win på nytt. Vil alle programmene virke skikkelig da?

da har du fjernet alle sys. filer i :/programmer/pro- anylanguage . Sysfilene legger seg alltid i sys. mappen i windows uansett hvor du velger å innstallere.

SAVNER DOS :shrug::shrug::grumpy::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...