DementedAlbino Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 på en annen? Lurer på hvordan det blir når jeg sletter den parisjonen som win ligger på å legger inn win på nytt. Vil alle programmene virke skikkelig da?
WeeR Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Nei de vil ikke virke skikkelig.. VELDIG få programmer som fungerer skikkelig etter at du fjerner windows... men er selvfølgelig noen..
TriNitroToluen Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Hvis du tar og ghoster win-partisjonen skal det i teorien funke, men da må du bruke ghost partisjonen til å legge inn på nytt med.
francis Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Vil tro at det går vest, du får neppe brukt noen av dem uten å reinnstallere. Grunnen er at sys. filene legger seg i C: (evt hvor du har OS) Hva med å ha programmer på C: og lagre et annet sted
DementedAlbino Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Skrevet 15. mars 2003 Vil tro at det går vest, du får neppe brukt noen av dem uten å reinnstallere. Grunnen er at sys. filene legger seg i C: (evt hvor du har OS) Hva med å ha programmer på C: og lagre et annet sted Det er slik jeg har det nå. Men vil slippe unna mest mulig instalasjoner og konfigurering av programmer hver gang jeg formaterer disken. Prøvde med ghost en gang men fikk ikke til å "loade" image jeg laget fra partisjonen det ble lagt på. Noen som kan forklare meg hvordan dette gjøres?
francis Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 på en annen? Lurer på hvordan det blir når jeg sletter den parisjonen som win ligger på å legger inn win på nytt. Vil alle programmene virke skikkelig da? da har du fjernet alle sys. filer i :/programmer/pro- anylanguage . Sysfilene legger seg alltid i sys. mappen i windows uansett hvor du velger å innstallere. SAVNER DOS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå