Gå til innhold

Hvor mye er en launch-day 360 Premium verdt?


Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg har en kamerat som går å tenker på å kvitte seg med sin Xbox 360 Premium som han kjøpte på launch-day (2. des 2005) for å kjøpe seg en med nytt chipset og mer stillegående.

 

Siden han skal kjøpe ny 360, vil han selge konsollen med kun det som følger med i pakken til vanlig - konsoll, headset, trådløs kontroll og kabler.

Noen her som har formening om hvor mye denne nå er verdt - eller rettere sagt, hva man kan få for den ved salg?

 

Jeg foreslo et sted mellom 7-900, hva mener folk om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en kamerat som går å tenker på å kvitte seg med sin Xbox 360 Premium som han kjøpte på launch-day (2. des 2005) for å kjøpe seg en med nytt chipset og mer stillegående.

 

Siden han skal kjøpe ny 360, vil han selge konsollen med kun det som følger med i pakken til vanlig - konsoll, headset, trådløs kontroll og kabler.

Noen her som har formening om hvor mye denne nå er verdt - eller rettere sagt, hva man kan få for den ved salg?

 

Jeg foreslo et sted mellom 7-900, hva mener folk om det?

Syns anslaget ditt er godt jeg, ikke alle som holder seg oppdatert på chipset og slikt. Er han heldig kan han kanskje få en tusenlapp for den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...