Gå til innhold

Idèer til godt spill med god grafikk!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får snart det nye ATI Radeon HD 4870 og vil ha noen flere spill som kan utnytte skjermkortet fullt ut! De jeg har fra før er Crysis, HL2: Orange Box, CoD4, TrackMania United.

Jeg liker veldig godt Action sjanger med 1. person skytespill og 3. person. Men jeg er også åpen for strategi og Racing! :)

Noen jeg tenker på er:

Unreal Turnament III?

Splinter Cell: Double Agent? (elsker den serien, hadde chaos theory)

Gears of War?

Race Driver: GRID?

Mass Effect?

Eneste krav er at det må være rimelig god grafikk og nyere enn 2007. Håper det kommer mange ideer! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pst.. Hvordan er GRID? Fps?

Jeg vet ikke hva folk syntes om Garrys Mod, men der kan du få alt du vil ha! Racing, strategi og fps. Supert spill :) Et pluss er at det koster 50kr.. :)

Skrevet (endret)

Jeg anbefaler The Witcher (det er 2007, men veldig bra grafikk). Hvis du er interessert i role-playing game da...

Endret av Haventh
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hva folk syntes om Garrys Mod, men der kan du få alt du vil ha! Racing, strategi og fps. Supert spill :) Et pluss er at det koster 50kr.. :)

hehe, glemte å si at jeg har det også :) Dritfet spill, men har ikke spillt det så mye enda.

Jeg har spillt GRID demo og syntes det var veldig god grafikk og gameplay, som andre sier litt mer arcade noe som kanskje er litt negativt imo, men vurderer absolutt å kjøpe det.

Angående Double Agent har jeg også spillt fullversjonen, men kom ikke så langt. Syntes det var veldig bra, både på gameplay og grafikk. Jeg vil også tro at det er veldig billig.

Har også kikket på the witcher. Men er ikke så veldig fan av roleplaying game...

kanskje det blir GRID og double agent?

Håper det kommer flere gode ideer :D Alt mottas med takk!

Endret av Core2Dude
Skrevet

Far Cry 2 kommer om ikke alt for lenge, der blir det nok en del for grafikk kortet å gjøre om du velger å vente på det. Likte det første spillet meget godt bortsett fra de gangene man ble beskutt av noen som var 2 killometer unna^^.

Skrevet (endret)

Jeg har nå kjøpt Race Driver: GRID og skal storkose meg når skjemkortet kommer :)

Og jeg er klar til å punge ut penger for både Far Cry 2 og Crysis Warhead... det tror jeg blir de neste kjøpene mine :new_woot:

Ellers takk for ideer og påvirkning. Men bare fortsett å legge inn flere gode spilltitler!

Jeg spillte demo med HD3870 og kjørte det stabilt på 39FPS omtrent!

Kjørte da maks instillinger med 8XMSAA og 1680x1050 :)

Endret av Core2Dude

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...