Gå til innhold

Problem med å administrere vedlegg når jeg skriver svar.


Anbefalte innlegg

Skriver et svar, laster opp vedlegg, og når jeg skal føye det inn i svaret får jeg bare opp en liten boks, se veddlegg.

 

post-93156-1214846004_thumb.jpg

 

 

--------------------------------------------------------------------------

Nr 2.

 

For noen dager siden var det slik at jeg laget mange tråder på en gang, med et vedlegge i hver tråd. Skulle iallefall være slik. Når alt var lastet opp, så vistes ikke vedleggene slik de skulle, ok, kunne vært jeg som tullety med vedleggene, men nei. det var slik at enkelte tråder hang sammen. Jeg kunne laste opp vedlegg A i tråd nr 1, og da ble tråd nr 2 (som allerede var laget) oppdatert automatisk med et vedlegg, det samme vedlegget jeg lastet opp i tråd nr 1, altså vedlegg A. Når jeg da gikk til tråd nr 2, og slettet vedlegg A, og lastet opp vedlegg B, ble vedlegg A slettet fra tråd nr 2, men også tråd nr 1, og vedlegg b ble lagt i begge trådene. Ble totalt kaos, så det endte med at jeg måtte linke til alle bildene, et helvettes styr. hva kan det skyldes. Kan legge til at jeg åpnet masse svar-bokser i flere faner, og lastet opp etter hvert som jeg hadde lagt til nye vedlegg.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...