henky Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 proever aa registrere spill paa blizz-store, for aa kunne laste dem ned derifra. har proevd D2, D2:LOD og WC3. Paa D2 kommer jeg gjennom med cd-key og kommer til jeg skal velge spraak. velger english (eu) og faar deretter beskjed om at cd-keyen er igyldig. akkurat samme skjer med WC3. Noen som har gjort dette med lykke?
Demonican Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Har registrert alle spillene mine der (wc 3 med exp pack, og D2 med exp pack) uten problemer, men jeg mener jeg valgte english usa eller noe slikt? iallefall, sålenge du har gyldig cd-key skal det gå helt fint.
Bluesummers Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har samme problemet gitt, sitter med orginalene i hendene. Invalid key på alt utenom Lord of Destruction.... kjiipern. Håper det fikser seg hvis jeg tar kontakt med supporten og legger ved bilder ellernoe.
underdark Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Samme problemet her og. Jævlig irriterende. Har originale keys og alt. Det kan jo ikke være noe galt med dem, siden den sender meg videre til språkmenyen.. Jeg får maile blizzard. Noen som har funnet en passende mailadresse ?
henky Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 (endret) mulig man maa velge engeslk (us) da. om noen finner svar, venligst rapporter! Endret 30. juni 2008 av henky
kaiern Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Registrete meg akkurat selv. La til 4 spill, ingen problemer her.
DirtyBit Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Registrete meg akkurat selv. La til 4 spill, ingen problemer her. hva i... har prøvd i 3 dager, prøvd å legge til alle spilla mine, men får støtt og stadig "invalid cdkey" >.<
jH- Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 La inn mine 2 nøkler der for en måneds tid tilbake, gikk smertefritt. (English (EU))
Valarauken Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Har omtrent samme problem, kjøpte diablo2 med tilleggspakken men får "invalid key" når eg skal legge dei til. Nederst på sida står det med grå skrift: (Diablo II downloads will be made available soon) Sendte mail til support i går, men har ikkje fått svar. edit: ein del tråder om sakenher siste blizzard poster seier at alt er i orden... Endret 30. juni 2008 av Valarauken
NuckChorris Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Tar det så lang tid før de svarer på mail? Jeg venter fortsatt på verification mail så jeg får tilgang til nedlastbar versjon av diablo 2 + exp. Hadde håpet de kunne fikse slikt kjapt, men trodde visst feil der.
henky Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 Har omtrent samme problem, kjøpte diablo2 med tilleggspakken men får "invalid key" når eg skal legge dei til.Nederst på sida står det med grå skrift: (Diablo II downloads will be made available soon) Sendte mail til support i går, men har ikkje fått svar. edit: ein del tråder om sakenher siste blizzard poster seier at alt er i orden... har proevd aa legge til wc3 og, og den er tilgjengelig. vet ikke jeg. vi faar bare proeve oss fram! om noen faar svar fra blizz, post det her!
jH- Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Tar det så lang tid før de svarer på mail? Jeg venter fortsatt på verification mail så jeg får tilgang til nedlastbar versjon av diablo 2 + exp. Hadde håpet de kunne fikse slikt kjapt, men trodde visst feil der. Registrerte meg med min Google Mail, som jeg nå enda ikke har fått mail på fra Blizzard. Skiftet dagen etter til en hotmail konto, og mailen lå i innboksen minutter senere. Skjønte aldri helt problemet.
NuckChorris Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Ja jeg har nå prøvd 3 forskjellige. Hotmail, gmail og en på eget domene, men fortsatt ingenting. Så vet ikke hva de sliter med nå, fikk jo error når jeg prøvde å laste ned spillet også så det var ikke spesielt vellykket så langt.
Bluesummers Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Jesus, prøvde kjøpe diablo2 på storen nå og får invalid key på den også... faen meg nesten scam
underdark Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Dette fungerer hos meg nå. Gjorde akkurat som igår, men fikk ikke invalid key-feilen på slutten. Vil gå ut ifra at de dermed har løst problemet for dere alle som slet med det samme:) Prøv!
DirtyBit Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 (endret) hum, funker det nå? edit: jepp, funker som pokker nå... lol.. la nettopp til: diablo 2 diablo 2 exp warcraft 3 warcraft 3 exp starcraft gold (orginal+exp) Endret 1. juli 2008 av MrDarkey
Valarauken Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 endelig virker det I dag morges virka kun d2:lod, men nå ser det ut som eg får lasta ned D2 og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå