Gå til innhold

På tide å bytte operatør nå, folkens.


Anbefalte innlegg

Vi med tele2 bør straks bytte operatør, da vår mobiltrafikk blir avlyttet av svenske myndigheter.

Dette er ikke noe jeg vil finne meg i.

Bli behandlet som en elendig kriminell.

 

Nei, nå er det nok.

Jeg bytter asap, før jeg blir mistenkt for terrorisme.

 

Jeg siterer følgende artikkel; http://www.amobil.no/artikler/du_kan_overv...ene/53458?pid=0

 

"Tele2-kunder rammes

 

Av mobilkunder er det de 390 000 norske Tele2-kundene som rammes hardest. Tele2 ruter nemlig alle tekstmeldingene først til sentraler i Sverige, og derfra til mottakeren. Dette skjer også når både sender og mottaker er i Norge.

 

Samtaler både via mobiltelefoni og fasttelefoni fraktes også av kapasitetshensyn ofte inn i Sverige gjennom kabelnettet spesielt når det går mellom Nord- og Sør-Norge."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt problemet. Du tror vel ikke seriøst at noen kommer manuelt til å lytte på samtalene dine og lese tekstmeldingene dine? Med mindre du driver kriminell virksomhet skjer det naturligvis ikke, og om du ikke driver kriminell virksomhet ser jeg ikke helt hvorfor det skulle være en skandale om du faktisk ble avlyttet ved en feil, i et forsøk på å ta kriminelle.

 

Det burde være i alles interesse at operatørene kunne avlytte trafikken på denne måten for å gjøre livet vanskelig for kriminelle.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Jeg tenkte å alliere meg med en kompis som også har tele2, for så å sende meldinger som inneholder ordene terror, stockholm, osama, osv.

Meldingene skal kun inneholde stikkord, ikke noe mer.

 

Dette kun for å se hvor lang tid det tar svenskene å reagere på noe, og om det vil skje noe med oss her hjemme.

Lenke til kommentar

Kundeservicen er uansett outsourcet, så det hjelper ikke for henne å høre om hvorfor du vil ha norsk SMS-server.

 

Det du kommer med er jo heller ikke en kundeserviceoppgave, men noe som påvirker tekniske strategier hos Tele 2.

 

Bruk heller Snakk med sjefen-linken på www.tele2.no, så får du gitt beskjed om standpunktet ditt direkte til adm. dir.

Lenke til kommentar
Kundeservicen er uansett outsourcet, så det hjelper ikke for henne å høre om hvorfor du vil ha norsk SMS-server.

 

Det du kommer med er jo heller ikke en kundeserviceoppgave, men noe som påvirker tekniske strategier hos Tele 2.

 

Bruk heller Snakk med sjefen-linken på www.tele2.no, så får du gitt beskjed om standpunktet ditt direkte til adm. dir.

 

Greitt nok, eg ville berre vita om dei hadde noko informasjon til kundane om dette. Og det kunne ho vel sagt utan å leggja på?

 

Takk for lenkja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...