Gå til innhold

Hvorfor vises varen som inne på lager?


Anbefalte innlegg

Når jeg ser etter et produkt, feks WHR-HP-G54DD. Da ser jeg at samtlige butikker har den inne på lager. Men når jeg starter å klikke meg nedover ser jeg at ingen har den på lager. Datoen som står på butikksidene sier ubekreftet 7.7.08. Dvs usikker en uke fram i tid.

 

Jeg klikker meg som nevnt nedover, og ingen har den på lager.

 

Hvorfor retter ikke prisguiden opp i dette? De klarer jo parse alt annet. Jeg forstår at det er fristende å ikke rette opp denne feilen, ettersom jeg da måtte klikke gjennom hele listen med butikker. Og hw tjener penger per klikk på butikk.

 

Andre og bedre grunner?

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må nesten kommentere selv at det burde være en liste over alternative butikker dersom produktet ikke eksisterer i prisguiden. Denne listen behøver ikke nødvendigvis være søkbar, men fungere slik at man manuelt kan gjennomgå denne listen for å finne et produkt som de andre ikke har på lager.

 

Prisguiden tar seg jo betalt som kjent. Noe jeg synes er helt ok. Men den bør da også fungere enda mer optimalt ihht brukerens behov. Dvs minst mulig klikk, mest mulig riktig informasjon, og alternativer dersom butikkene ikke innehar varen.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Lagerstatus er det butikkene og ikke vi som oppgir. Det har og blir fremdeles av og til rapportert noen feil med dette systemet, men det fungerer stort sett som det skal. Det jobbes for å få bort slike små feil og hjelpe butikkene med å sende oss riktig informasjon. Jeg kan garantere deg at vi ikke jukser med lagerstatus for å få flere klikk. Prisguiden er av og for nerder, vi bryr oss om mer enn penger. ;)

 

Ang. forslaget ditt til opplistning av alternative butikker, så vet jeg at det har blitt tatt opp før, men du kan sende inn et forslag til [email protected], så vil det bli vurdert som noe vi kan få med i prisguiden. :)Mer informasjon.

Endret av Yoshi
Lenke til kommentar

Takk for bra svar. Da går jeg ut ifra dere har tenkt på en del områder fra før av. Feks tidspunkt for når de ulike butikkene oppdaterer prisene sine, kontra når dere henter prisene.

 

Siden forumet består av så mange medlemmer går jeg ut ifra at prisguiden er bygd på erfaringer og ikke for mye tankespinn. :wee:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...