s1lVa Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Hei Hvor kan jeg få kjøpt diablo 1 i oslo? evt. fra en nett butikk. er spillet så gammelt at blizzard har gitt det ut gratis nå? Mvh
Xmir Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Stikk innom en spaceworldbutikk. De pleier å ha en del gamle spill på tilbud. Ser at de iallefall har det inne i webshoppen til 79kr. Gratis og blizzard passer ikke i samme setning btw
Tribulation Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hei Hvor kan jeg få kjøpt diablo 1 i oslo? evt. fra en nett butikk. er spillet så gammelt at blizzard har gitt det ut gratis nå? Mvh blizzard sin nettbutikk er vel ett godt utgangspunkt tenker jeg. Har enda ikke prøvd den selv da... EDIT: nevermind, virker ikke som de har det der i digital version... Endret 30. juni 2008 av Tribulation
Xmir Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Selges også hos playx.no for 89kr, det er fri frakt i dag btw
Tribulation Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Jeg så det på spaceworld på paleet i oslo idag. ellers så fant jeg også digital download hos den europeiske blizzard store. litt merkerlig at den er der men ikke i den amrikanske online butikken... Endret 30. juni 2008 av Tribulation
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå